اختلال دسترسی به دوربین در بروزرسانی جدید واتس‌ اپ

اختلال در دسترسی به دوربین واتس‌ اپ

در اوایل این هفته، واتس اپ آزمایش ویژگی جدید Communities خود را در اندروید با پتانسیل افزایش تجربه چت گروهی در برنامه آغاز کرد.

به گزارش تک ناک، برای کاربرانی که با این آزمایش درگیر هستند، گزینه ایجاد انجمن‌های جدید در نوار برگه سمت چپ، در کنار گزینه‌هایی برای چت، وضعیت و تماس‌ها، فضایی را اشغال می‌کند. این فضا همان جایی است که قبلا میانبر دوربین وجود داشت.
حال سوال اینجاست که چگونه باید  در واتز اپ عکس گرفت؟ خوشبختانه، به نظر می رسد یک مکان جدید برای قرار دادن میان بر دوربین واتس‌ اپ در نظر گرفته شده است

نمایش محل جدید میانبر دوربین واتس اپ
میانبر دوربین واتس‌ اپ با کشیدن انگشت به سمت راست در لیست چت ها یا در نوار برگه در سمت چپ در دسترس بود. با جایگزین کردن Communities، مشاهده می‌کنید که میانبر گم شده می‌تواند بازگردد، این میانبر اکنون کنار دکمه جستجو و منوی همبرگر قرار گرفته است.
محل جدید میانبر دوربین می تواند دسترسی به آن را کمی دردسرساز کند، به خصوص اگر از گوشی های بلندتری مانند Google Pixel 6 استفاده می کنید. با این حال، محل قرارگیری واضح است و پیدا کردن آن کار سختی نیست.
کار برای این جابجایی محل میانبر هنوز در حال انجام است و هنوز برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس نیست و کاملاً ممکن است تا زمانی که Communities به عرصه استفاده برای همه کاربران این برنامه برسد ، برنامه بتواند جای دیگری برای میان‌بر دوربین پیدا کند.
اگر نوار برگه کمی متراکم تر شود و واتس اپ میانبر دوربین را در آنجا، بیشتر در سمت چپ، بعد از Communities نگه دارد بعید نیست. امکان دیگر می تواند یک دکمه دوربین شناور مانند باشد که در تب Status می بینیم.
یک میانبر صفحه اصلی برای دسترسی سریع به دوربین WhatsApp مخفی شده در منوی ویجت وجود دارد. می‌توانید آن را در میان آیکون برنامه ها ‌ قرار داد که البته این کار در بین کاربران خیلی معمول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.