ادغام جالب ChatGPT در تلفن همراه

با احتمال یکپارچه سازی ربات هوش مصنوعی ChatGPT در  تلفن همراه، این ابزار ممکن است به یک ابزار قدرتمندتر تبدیل شود.

به گزارش تکناک، تولید کننده تلفن همراه چینی Infinix قصد دارد در این ماه یک گوشی جدید را در هند عرضه کند. این گوشی با نام Infinix Note 30 شناخته می‌شود و سازنده آن ویژگی‌ها و مشخصاتی را به اشتراک گذاشته است.

بخش جالب توجه این است که اطلاعاتی که توسط Ice Universe در توییتر به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که گوشی جدید با استفاده از ChatGPT با دستیار صوتی Folax خود عرضه می‌شود.

اگر این درست باشد و Infinix واقعاً ChatGPT را در سری Note 30 خود یکپارچه کند، این اولین تلفن همراه خواهد بود که از پلتفرم OpenAI استفاده می‌کند. به گفته Ice Universe، ChatGPT به صورت یک برنامه مستقل قرار نخواهد گرفت، بلکه در سیستم عامل گوشی یکپارچه شده است. در توییت قابل مشاهده است که واقعاً چگونه دستیار صوتی کار می‌کند. اگرچه ممکن است در حال حاضر کمی عمومی و غیر جالب به نظر برسد، اما باید قضاوت خود را محفوظ بداریم تا اینکه ببینیم بعد از راه اندازی چگونه عمل می کند.

خبر بزرگ!

Infinix اولین شرکتی خواهد بود که ChatGPT را در گوشی‌های خود، سری NOTE 30، یکپارچه می‌کند! در حالی که برنامه ChatGPT OpenAI عرضه شده است، یکپارچه سازی آن در یک تلفن، نوآورانه به شمار می‌رود. آن‌ها ChatGPT را با دستیار صوتی Folax ترکیب کرده‌اند و با Siri رقابت می‌کنند.

باید تا 14 ژوئن منتظر عرضه Infinix Note 30 باشیم. شرکت در حال حاضر برخی از ویژگی‌های گوشی را اعلام کرده است، از جمله سیستم صوتی JBL، دوربین بهبود یافته 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش FHD+ با اندازه 6.78 اینچ با نرخ رفرش 120 هرتز، و باتری 5,000 میلی آمپر فست شارژ.

هیچ ایده‌ای نداریم که یکپارچه سازی ChatGPT در دستیار صوتی یک تلفن، چگونه خواهد بود، اما اگر همه چیز به خوبی پیش برود  و دیگران نیز همین کار را انجام دهند یک تلفن با ChatGPT یک دستگاه قدرتمند می‌تواند باشد. در حال حاضر، بسیاری از تولید کنندگان تلفن همراه سعی در ارتقای خدمات خود با استفاده از هوش مصنوعی دارند. یکی از نام‌های اولیه که به ذهن می‌رسد، گوگل با  Google Bard خود است.

اگر Infinix Note 30 را با ChatGPT عرضه کند و اگر یکپارچه سازی به خوبی کار کند این بدان معنی است که آنها شرکت های بزرگ فناوری را در بازی خودشان، حداقل در حال حاضر، شکست داده اند. البته، همچنان باید ببینیم چقدر ChatGPT یکپارچه شده و آیا به گوشی‌های Infinix ارزش افزوده می‌آورد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.