معرفی جدیدترین گوشی ارزان قیمت وان پلاس

وان پلاس در حال برنامه ریزی برای تداوم روند ساخت گوشی ارزان قیمت سال گذشته خود با نام جدید OnePlus Nord 3 است.

به گزارش تکناک، اخبار تازه  ای از وان پلاس نشان می‌دهد که طراحی Nord 3 کاملاً آشنا است و شباهت چشمگیری به یک گوشی موجود در بازار دارد.

در سال 2021، این شرکت مدل قبلی را در خط تولید دستگاه عرضه کرد و به عنوان یک گزینه ای که بودجه قابل قبولی داشت، جایگاه خود را به دست آورد.

 

بیشتر بخوانید:

در حالی که سال ۲۰۲۲ گذشت، به نظر می‌رسد OnePlus با مدل جدید خود به نام Nord 3 دوباره در صحنه حضور دارد. تصاویر لو رفته از دستگاه ارزان قیمت آینده OnePlus توسط Roland Quandt و با همکاری WinFuture در توییتر منتشر شد.

به طور کلی، طراحی به عنوان یک نسخه تمیزتر از Nord 2 با آرایه دوربین بدون پنل و لنز ترکیبی در سمت پایین ظاهر می شود. این حسگرها یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی هستند.

پنل پشتی این گوشی وان پلاس در عکس‌های رسمی شبیه به شیشه به نظر می‌رسد، گرچه ما کاملاً مطمئن هستیم که به یک پلاستیک متوسط ​​​​می چسبد. در لبه‌های  OnePlus Nord 3، یک لبه صاف با یک اسلایدر مجهز به حلقه وضعیت/بیصدا قرار دارد.

گفته شده که صفحه نمایش 6.74 اینچی آن، یک پنل AMOLED با وضوح 2772 در 1240 پیکسل است که سرعت بالایی تا 120 هرتز دارد. در زیر آن، SoC (System on Chip) MediaTek Dimensity 9000 قرار دارد که با 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه شده است. همه اینها توسط یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با توان شارژ سریع 80 وات تامین می‌شود. البته، این روزها دستگاه‌های OnePlus بدون حضور فناوری SuperVOOC کامل نمی‌شوند.

اگر با لاین آپارات چینی وان پلاس آشنایی دارید،  Nord 3 شباهت چشمگیری به Ace 2V دارد. در واقع، شباهت این دو بسیار بیشتر است. در داخل نیز، دو دستگاه به صورت گسترده‌ای با هم تطبیق داده شده‌اند تا جزئیاتی مانند SoC یکسان باشد. با این حال، تفاوت کوچکی وجود دارد که در Ace 2V دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی وجود دارد.

اگرچه  OnePlus Nord 3برای مناطق اروپایی هدفمند خواهد شد، اما هنوز تاریخ عرضه یا قیمت آن مشخص نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.