عرضه قریب الوقوع گوشی Redmi K60 Ultra

Smart Pikachu که یک منبع تأیید شده چینی است، به تازگی اخبار جالبی درباره گوشی هوشمند آینده Redmi K60 Ultra اعلام کرده است.

به گزارش تکناک، طبق گزارش این متخصص داخلی، ظاهراً این پرچمدار رده بالا در ماه جولای معرفی خواهد شد. این اعلامیه علاقه زیادی را در بین علاقه مندان به تکنولوژی که مشتاقانه منتظر عرضه این دستگاه هستند، برانگیخته است.

این متخصص چینی می‌گوید که انتشار Redmi K60 Ultra در ماه جولای با شارژ سریع 210 وات جدید و پردازنده MediaTek Dimensity 9200+ صورت خواهد گرفت.

منتظر می‌شویم که گوشی Redmi K60 Ultra با پلتفرم قدرتمند موبایل MediaTek Dimensity 9200+ به همراه بازدهی و کارایی بالا منتشر شود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند تکنولوژی شارژ سریع نسل جدید 210W را پشتیبانی خواهد کرد، که ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل قبلی است. با استفاده از این تکنولوژی، کاربران قادر خواهند بود دستگاه خود را با سرعت بسیار زیادی شارژ کنند.

این اولین بار نیست که Smart Pikachu اطلاعاتی در مورد Redmi K60 Ultra به اشتراک می گذارد. در بیانیه قبلی، این متخصص می گوید که این گوشی هوشمند در نیمه دوم سال در دسترس خواهد بود. و قدرتمندتر از همه پرچمداران اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. این ادعاها توسط یک منبع داخلی دیگر،  Digital Chat Station، تایید شده است. او همچنین اظهار داشت که این گوشی هوشمند در ماه جولای عرضه خواهد شد.

مهم است که بدانید Smart Pikachu یک سابقه قابل توجه در خصوص گزارش دقیق از عرضه دستگاه‌های شیائومی دارد. به عنوان مثال، این فرد داخلی به طور دقیق از عرضه Xiaomi 13 Ultra در ماه آوریل و همچنین ورود تبلت شیائومی پد 6 در همان جلسه خبر داد. این نشان می‌دهد که احتمالاً ادعاهای فرد داخلی در مورد Redmi K60 Ultra صحیح باشند.

در نتیجه، عرضه Redmi K60 Ultra آینده برای علاقمندان به تکنولوژی بسیار جذاب است. با پلتفرم قدرتمند و توانایی شارژ سریع، این گوشی هوشمند در دنیای دستگاه‌های تلفن همراه بازیگر اصلی خواهد بود. هر چند باید منتظر ماه جولای باشیم تا ببینیم آیا این ادعاها درست هستند یا خیر، اما سابقه کاری فرد داخلی که این ادعاها را مطرح کرده است، نشان می‌دهد که می‌توانیم چیزهای بزرگی از Redmi K60 Ultra انتظار داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.