افشاء جزییات جدید از گوشی تاشو Z Fold 5  سامسونگ

به نظر می رسد اولین تصاویر رسمی از گوشی تاشو پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی Z Fold 5، توسط MySmartPrice  منتشر شده است.

به گزارش تکناک، با انتظار برای رونمایی کامل از این دستگاه در ماه آینده طی رویداد Unpacked سامسونگ در کره، این تصویر جزئیاتی از Z Fold 5 و نحوه رقابت آن با پیکسل فولد گوگل و سایر دستگاه‌های موبایل تاشو دیگر آماده برای عرضه در تابستان امسال را افشا کرده است.

پیش از این شایعاتی در مورد تعبیه لولای قطره‌ای به منظور کمک به کاهش چین صفحه‌نمایش هنگام باز کردن و در نتیجه صاف بودن دستگاه هنگام بسته شدن با همان درجه دوام گوشی‌های قبلی در جریان بوده‌است. در تصویر، به نظر می رسد دستگاه در حالت بسته، شکاف کمتری نسبت به گلکسی Z Fold 4 سال گذشته دارد.

تغییر جزئی دیگری که به وضوح قابل مشاهده است، فلاش دوربین تعبیه شده در خارج از برآمدگی دوربین در پشت و قاب صفحه نمایش کمی نازک تر آن است.

مشخصات مورد انتظار شامل اندازه صفحه نمایش بدون تغییر نسبت به چند سال گذشته، با ابعاد صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی Full HD+ و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی QHD+، همان تراشه Snapdragon 8  نسل ۲ تنظیم‌شده برای دستگاه‌های گلکسی موجود در گوشی های گلکسی S23، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی سیم 25 واتی، دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین های جلوی 12 مگاپیکسلی برای استفاده باز یا بسته می‌شود.

این دستگاه به عنوان تلفن/تبلتی برای مولتی‌تسکینگ، عالی خواهد بود. با این حال، برخلاف گوشی‌های تاشو قبلی سامسونگ، این گوشی و Z Flip 5 آماده معرفی رویداد Unpacked، رقبایی مانند Pixel Fold و حتی Razr بعدی موتورولا خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.