کدام محصولات در رویداد Galaxy Unpacked رونمایی می شوند؟

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ نزدیک است. این رویداد برای 27 ژوئیه 2023 برنامه ریزی شده است و انتظار می رود دور دوم به روزرسانی ها را برای مجموعه گلکسی های سامسونگ ارائه دهد.

به گزارش تکناک، در اولین رویداد Unpacked برگزارشده در 1 فوریه 2023 از سری گلکسی S23 رونمایی شد.

با این وجود، با حرکت به سمت دومین رویداد Galaxy Unpacked در سال، جزئیات مربوط به دستگاه های آینده به تدریج در حال انتشار و افشا است.

بیشتر بخوانید:

همین امروز، از رندرهای رسمی مطبوعاتی دستگاه های کاملاً جدید رونمایی شد. آنها همه اطلاعات مورد نیاز قبل از برگزاری رویداد را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

با توجه به سطح بالای انتظارات از Z Flip 5، نمی توان حضور آن به عنوان ستاره این نمایش را انکار کرد. در حال حاضر، ارائه Z Flip 5 با صفحه نمایش بزرگ که آن را به یک رقیب شایسته برای Motorola Razr 40 Ultra تبدیل می کند، تأیید شده است. علاوه بر این، این دستگاه با اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد.

برخی دیگر از ویژگی های مورد انتظار گلکسی Z Flip 5 شامل امتیاز IP57، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته و مکانیزم لولای بهتر نسبت به مدل قبلی است. دومین مورد برجسته در رویدادGalaxy Unpacked، رونمایی از گلکسی  Z Fold 5 خواهد بود. با توجه به رندرهای مطبوعاتی منتشر شده، این گوشی از طراحی مشابه Z Fold 4 برخوردار خواهد بود.

این رندرها واقعا اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار نمی‌دهند. اما ویژگی‌های مورد انتظار شامل لولای قطره‌ای است و باعث کاهش چین صفحه‌نمایش خواهد شد. این طراحی لولا همچنین هیچ شکافی بین دو نیمه دستگاه باقی نخواهد گذاشت. مشابه گلکسی Z FLIP 5، Fold 5 نیز دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

علاوه بر این، این دستگاه از S Pen Fold Edition پشتیبانی خواهد کرد. این قلم امکان استفاده حداکثری از صفحه نمایش داخلی بزرگ آن را برای کاربران فراهم می‌کند. و با توجه به وجود پردازنده قدرتمند این دستگاه، ترکیب آنها بسیار کارآمد خواهد بود.

رونمایی از سری گلکسی‌تب  S9

سری گلکسی‌تب S9 ارتقای بزرگ دیگری را در خط تولید فعلی به ارمغان خواهد آورد و طبق این رندرهای مطبوعاتی منتشر شده رونمایی از این سری در رویداد Galaxy Unpacked تایید شده است. طبق این تصویر همچنین دستگاه های آینده در برابر آب مقاوم خواهند بود.

از رندرهای رسمی مطبوعاتی نمی‌توان به مشخصات داخلی آنها پی‌برد، اما شایعات حاکی از استفاده از پنل های AMOLED در این مدل‌ها است. در نسل‌های پیشین از نمایشگرهای LCD استفاده می‌شد و صفحه نمایش های AMOLED بسیار بهتر از نمایشگرهای LCD هستند و از رنگ های بهتر و زاویه دید بهتری برخوردارند.

علاوه بر این، سه مدل آماده برای رونمایی در رویداد Galaxy Unpacked شامل ویژگی‌های دیگر مشترک بسیاری می‌شوند. از این ویژگی‌ها می‌توان به چیپست انحصاری Snapdragon 8  نسل ۲ انحصاری دستگاه‌های گلکسی، One UI 5.1.1 و پشتیبانی از S Pen اشاره کرد.

بازگشت قاب چرخان نمادین به گلکسی واچ ۶

علاوه بر گوشی‌ها و تبلت‌ها، سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked از سری گلکسی واچ 6 نیز رونمایی خواهد کرد. بخش بزرگ ارتقا واچ 6 کلاسیک وجود یک ویژگی نمادین، بازگشت قاب چرخشی خواهد بود و صحت آن تأیید شده است.

البته این سری شامل یک نسخه استاندارد و فاقد قاب چرخشی نیز خواهد بود. این ساعت با نام گلکسی واچ 6، طراحی مشابه سری گلکسی واچ 5 خواهد داشت. در مورد ویژگی های این ساعت ها اطلاعات زیادی در دست نیست. با این حال، رندرهای مطبوعاتی نشان می‌دهند که هر دو ساعت هوشمند حاشیه‌های نازک‌تری خواهند داشت.

به لطف حاشیه‌های نازک‌تر، ساعت‌ها از صفحه نمایش Super AMOLED بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. سایر ویژگی های مورد انتظار شامل طیف گسترده ای از ویژگی های تناسب اندام و نظارت بر سلامت است. به عنوان مثال، می توان انتظار مشاهده ECG، ردیابی ضربان قلب، قطب نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور فشار خون را داشت.

علاوه بر این، هر دو ساعت هوشمند بر روی Wear OS 4 اجرا می‌شوند. این ساعت مبتنی بر One UI 5 Watch است و چند به‌روزرسانی قابل‌توجه را از آخرین رابط کاربری به ارمغان می‌آورد. در رویداد Galaxy Unpacked همه مشخصات این ساعت ها منتشر خواهد شد.

رونمایی از گلکسی بادز ۳

دو گلکسی بادز اول یک فاصله دو ساله داشتند. سامسونگ گلکسی بادز 1 را در مارس 2019 و گلکسی بادز 2 را در آگوست 2021 عرضه کرد. از آنجایی که بادز 2 به تدریج به دومین سالگرد خود نزدیک می شود، سامسونگ آماده عرضه گلکسی بادز 3 است. از این بادزها در رویداد آینده رونمایی خواهد شد.

با این حال، اطلاعات زیادی از این بادزهای بی‌سیم جدید در دست نیست. حتی رندرهای مطبوعاتی نیز جزئیات زیادی ارائه نمی‌دهند. تنها گزینه‌ تأیید شده در رندرها، برخورداری از طراحی مشابه گلکسی بادز 2 است. با این حال، با توجه به ارتقاهای ایجاد شده توسط سامسونگ در ارائه گلکسی بادز 2، انتظار می‌رود این مسأله در مورد بادز 3 نیز اتفاق بیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.