اعلام زمان انتشار اندروید 14 برای سری گلکسی S23

خبر خوب برای کاربران سامسونگ این است که نسخه بتا اندروید 14 احتمالا برای دستگاه‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس یا گلکسی S23 اولترا زودتر از چیزی که فکرش را می کردند، ارائه خواهد شد.

به گزارش تکناک، هفته گذشته، نسخه بتا اندروید 14 به یک نقطه عطف بزرگ رسید و این سیستم عامل را به یک ثبات رساند. این یک پیشرفت مهم است و به معنی قرار داشتن این سیستم عامل تقریباً در مراحل پایانی توسعه و همچنین راه‌اندازی برنامه One UI بتا توسط سامسونگ است.

نسخه بتای One UI 6.0 چه زمانی در دسترس گوشی های گلکسی قرار خواهد گرفت؟ طبق گزارشی از SamMobile، نسخه بتا ممکن است در هفته سوم جولای ( اواخر تیرماه) برای خانواده گلکسی S23 منتشر شود.

در مورد سایر گوشی‌های سامسونگ، انتظار می‌رود این به‌روزرسانی به زودی با دستگاه‌های دیگر نیز سازگار شود، اما هنوز جدول زمانی آن مشخص نیست.

این غول فناوری ماه گذشته زمانی که شروع به به روز رسانی برنامه ها با پشتیبانی از One UI 6.0 کرد، برای این لحظه آماده می‌شد. اکنون به نظر می‌رسد دارندگان S23 به‌زودی طعم اندروید 14 را خواهند چشید.

این یک تغییر ناگهانی در مقایسه با قبل است، اما چندان تعجب آور نیست. در ماه دسامبر، سامسونگ اعلام کرد که نسخه One UI 5 سریعترین عرضه را داشته است. این شرکت همچنین گفت در نسخه های بعدی به کار بر روی سرعت بخشیدن به این روند ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.