وعده سامسونگ برای تکمیل 4 روزه عرضه One UI 5

سامسونگ می گوید عرضه سیستم عامل One UI 5 را تا پایان سال جاری میلادی برای تمام گوشی های واجدالشرایط تکمیل خواهد کرد.

سامسونگ می گوید عرضه سیستم عامل One UI 5 را تا پایان سال جاری میلادی برای تمام گوشی های واجدالشرایط تکمیل خواهد کرد.

به گزارش تکناک، سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ به دستگاه‌های مختلف خود، از جمله پرچمداران، میان‌رده‌ها و دیگر گوشی های دریافت کننده پوسته جدید اندرویدی، بسیار کارآمد عمل کرده‌است.

اکنون، این شرکت با انتشار پستی در وب سایت Newsroom خود ادعا می کند عرضه سیستم عامل One UI 5 ، سریع ترین عرضه بروز رسانی سیستم عامل اندروید تاکنون بوده است و به طور خاص اعلام کرده‌است که توانسته One UI 5 را در کمتر از دو ماه (از 9 دسامبر) به بیش از 46 دستگاه برساند.

این برند کره ای همچنین از این پست استفاده کرد و نشان‌داد قصد تکمیل عرضه One UI 5 را تا پایان سال یعنی تا ۴ روز دیگر دارد.

digikala

برخی از برجسته‌ترین دستگاه‌های بهره‌مند از One UI 5 شامل سری گلکسی اس 20 و جدیدتر، سری گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ و جدیدتر، گلکسی زد فولد 2 و جدیدتر، و چندین گوشی سری گلکسی A و M می‌شوند.

در هر صورت، پوسته نرم افزاری جدید سامسونگ، ویژگی های زیادی از جمله گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر، عملکرد Modes and Routines  ، ویجت پیشنهادات هوشمند، استخراج متن از تصاویر/صفحه‌ها و موارد دیگر به ارمغان می آورد. این خبر همچنین پس از اعلام آزمایش احتمالی One UI 5.1 منتشر شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.