عرضه گوشی هوشمند شیائومی 14پرو با تغییرات اندک

رندرهای فاش شده از گوشی هوشمند شیائومی 14پرو که به زودی عرضه خواهد شد، طراحی و ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

به گزارش تکناک، تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که Xiaomi 14 Pro بیشتر طراحی پیشین خود یعنی Xiaomi 13 Pro را حفظ خواهد کرد و بر طراحی و شناخت برند تأکید می‌کند.

یک طراحی آشنا

SPinfoJP این رندرها را منتشر کرده است. قبلاً این فرد با دقت 90 درصد، طرح دوربین گوشی Xiaomi 13 Ultra را به صورت دقیق پیش‌بینی کرده بود و تنها تفاوت‌های کوچک در جزئیات وجود داشت، که این موضوع باعث شد این فرد به عنوان یک منبع قابل اعتماد در این حوزه شناخته شود.

رندرها یک ماژول دوربین مربعی در پشت دستگاه را به نمایش می گذارند که شامل سه دوربین از جمله یک لنز تله فوتو پریسکوپ است که در پایین قرار دارد. این موضوع باعث تغییر در مدل‌های قبلی سری Xiaomi شده است چرا که Xiaomi 14 Pro و Xiaomi 13 Pro تفاوت ظاهری کمی با هم دارند.

در حالی که طراحی پشت دستگاه تغییر قابل توجهی نداشته است، اما  همانطور که در رندرهای قبلی مشاهده کرده‌ایم قسمت جلویی Xiaomi 14 Pro با تغییرات قابل توجهی مواجه خواهد شد. این گوشی دارای طراحی باریک حاشیه با لبه‌های کمی خمیده است که در نتیجه یک صفحه نمایش چهار منحنی ایجاد می شود. جلوه انحنای 2.5 بعدی حداقل و محدود به ناحیه حاشیه سیاه خواهد بود تا بر کیفیت نمایشگر تأثیر نگذارد. طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده، سری Xiaomi 14 دارای نسخه‌ صفحه نمایش صاف هم خواهد بود. نسخه پرمخاطب شامل صفحه نمایش منحنی و نسخه پایه احتمالاً دارای صفحه نمایش صاف خواهد بود.

یکی از نقاط قوت مهم Xiaomi 14 Pro، استفاده از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 پرطرفدار خواهد بود. این چیپست که قرار است در ماه اکتبر توسط Qualcomm عرضه شود، قول ارائه بهبود عملکرد و کارآیی انرژی را می‌دهد و باعث فراهم آوردن یک تجربه کاربری بی‌دردسر خواهد شد.

به طور سنتی، شرکت شیائومی برای دستگاه‌های پرچمدار خود الگوی معرفی در ماه نوامبر را دنبال کرده است. بنابراین بسیار احتمال دارد که سری Xiaomi 14، از جمله Xiaomi 14 Pro، در ماه نوامبر به صورت جهانی معرفی و رسماً عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.