ادغام ربات چت بارد با دستیار گوگل

در رویداد شب گذشته، گوگل اعلام کرده است که ربات چت بارد با دستیار گوگل ادغام شده است. اینک دستیار شخصی گوگل با قدرت هوش مصنوعی نسل نو بارد عمل می‌کند.

به گزارش تکناک، شرکت اعلام کرده است که قابلیت استدلال بارد را به همراه ویژگی‌های کمک شخصی Assistant ترکیب کرده است. گوگل می‌گوید که شما می توانید با آن به صورت متنی، صوتی یا تصویری تعامل داشته باشید و این دستیار قادر خواهد بود برای شما اقداماتی انجام دهد.

به گفته شرکت شما می توانید به دستیار جدید گوگل روی دستگاه‌های اندروید و iOS دسترسی پیدا کنید، اما درباره عرضه آن بر روی بلندگوهای Nest خبری وجود ندارد.

شرکت این دستیار را با نام “تجربه اولیه” در وضعیت فعلی خود توصیف می‌کند و اعلام کرده است که به زودی آن را به تست‌کنندگان اولیه عرضه خواهد کرد تا قبل از عرضه به عموم در ماه‌های آینده بازخورد دریافت کند.

اطلاعاتی درباره نحوه شرکت در آزمایش آن امروز فاش نشده است، اما گفته شده است که منتظر بمانید زیرا به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت. ادغام Assistant و بارد یک گام طبیعی بود و از زمانی که Google Bard را راه اندازی کرد، بسیاری از مردم در طول سال جاری در مورد آن صحبت می کردند.

مانند دیگر دستیاران، Assistant گوگل در برخی موارد ممکن است کاملاً بی‌فایده باشد، مثلاً اینکه نتوانسته باشد چیزی را که گفته‌اید درک کند یا به هر دلیلی قادر به ارائه اطلاعات نباشد. Assistant با Bard باید بسیار مفیدتر باشد، اما در حال حاضر کاربران باید به دنبال اطلاعات غلط باشند به دلیل اینکه هوش مصنوعی نسل نو دچار خطای حسی می‌شود.

گوگل با توضیح بیشتر نحوه استفاده از  Assistant با Bard در اندروید، می نویسد:” ، ما در حال کار بر روی ایجاد تجربه‌ای مفید و بازه‌ای متناسب در دستگاه‌های اندروید روی تلفن شما هستیم. به عنوان مثال، فرض کنید لحظاتی پیش عکسی از سگ کوچک و دوست داشتنی خود گرفته‌اید که می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید. به سادگی Assistant را با پوشش Bard در بالای عکس خود قرار دهید و از آن بخواهید یک پست اجتماعی برای شما بنویسد.”

Assistant   با Bard از تصویر به عنوان یک نشانه بصری استفاده می کند، زمینه را درک می کند و به آنچه شما نیاز دارید کمک می کند. این پوشش مکالمه‌ای یک روش کاملاً جدید برای تعامل با تلفن شما است. و درست مانند Bard و Assistant، با در نظر گرفتن حریم خصوصی شما ساخته می‌شود با اطمینان از اینکه می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.

Assistant فقط یکی از خدمات گوگل است که بارد در آن یکپارچه می‌شود. شرکت همچنین می‌خواهد که آن را در جیمیل، Docs و جستجوی گوگل نیز در دسترس قرار دهد. اما عرضه این خدمات به طور آهسته‌تر انجام می‌شود تا بتواند فناوری خود را بهبود بخشیده و مسئولیت‌پذیرتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.