ادغام ChatGPT در برنامه Slack

ربات ChatGPT برای Slack در رویداد World Tour NYC معرفی شد. این برنامه جدید ویژگی های هوش مصنوعی را به Slack اضافه می کند و می تواند به صورت فوری خلاصه ها، اطلاعات مفید و موارد دیگر را تولید کند.

ربات ChatGPT برای Slack در رویداد World Tour NYC معرفی شد. این برنامه جدید ویژگی های هوش مصنوعی را به Slack اضافه می کند و می تواند به صورت فوری خلاصه ها، اطلاعات مفید و موارد دیگر را تولید کند.

به گزارش تکناک، پنجشنبه گذشته، شرکت نرم افزاری Salesforce مستقر در آمریکا به همراه Open AI در جریان رویداد World Tour NYC ربات Slack GPT را معرفی کردند.

این برنامه جدید ویژگی های هوش مصنوعی را به اپلیکیشن پیام رسان تجاری رایج Slack اضافه می کند تا نرم افزار برای حرفه ای ها پر مشغله راحت تر شود.

همانطور که در صفحه رسمی ChatGPT برای Slack گفته شده است، Slack GPT دانش موجود در Slack را با هوش ChatGPT ترکیب می کند و مشتریان را با اطلاعاتی که برای پیشبرد سریعتر کار نیاز دارند، تقویت می کند. چندین توانایی که ChatGPT برای کاربران به  Slack می‌دهد، عبارتند از:

  • ایجاد خلاصه برای کمک به کاربران در دستیابی سریعتر به آخرین اطلاعات
  • پیدا کردن سریع پاسخ ها پس از اسکن پیام ها و چت ها
  • پیش نویسی پیام فقط در چند ثانیه

ایده این است که این ویژگی ها به بالا بردن بهره وری کاربران و امکان دسترسی بیشتر آنها به اطلاعات بدون اینکه از برنامه های روزانه شان فاصله بگیرند، کمک می کنند. مدیر ارشد محصول در Slack، نوآ دسای وایس، توضیح داد که چه فرصت عالی بود که شرکت های Slack و OpenAI به این شکل با یکدیگر ادغام شوند.

OpenAI شریک قدیمی Slack

“OpenAI مشتری بزرگی برای Slack بوده است و ما هیجان زیادی داریم که آنها را به عنوان یک شریک عالی در Slack ببینیم. برنامه ChatGPT برای Slack قدرت مدل های زبان بزرگ OpenAI را به صورت عمیق در رابط گفتگویی Slack ادغام می کند.

هیچ ترکیب و تناسب بهتری نمی‌تواند وجود داشته باشد. این کار، به کمک بدست آوردن دانش جمعی از آرشیو کانال سازمان مشتریان، توانایی های جدیدی به آنها می دهد. ما هیجان زیادی داریم که با OpenAI به همکاری بپردازیم و توانایی های بیشتر AI را مستقیماً در Slack به کاربران ارائه دهیم تا باعث بهبود بهره وری برای همه شویم.

دلیل انتخاب خاص  Slackتوسط  OpenAI به عنوان پلتفرم بهره وری خود در برابر سرویس های مشابه دیگر بر مبنای آن است که OpenAI مشتری قدیمی Slack بوده و احساس راحتی در کار با چارچوب این پلتفرم پیام رسان تجاری برای ایجاد یک سرویس امن داشته است. علاوه بر این، به دلیل این تنظیمات، تیم OpenAI توانسته است به شکلی بسیار مفید با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

زک کاس، رئیس دپارتمان بازاریابی و فروش OpenAI، گفت: من عاشق Slack Connect هستم. ما خیلی زود از استفاده کنندگان آن شدیم و به همراه Huddles، منبع اصلی ارتباطی مشتریان ما بود. فکر می کنم این پیشرفت جدیدترین و پیشرفته ترین روش ارتباطی در محیط کاری است. درج فناوری خودمان در این محصول، قدرت ارتباط با مشتریان خودمان را افزایش داده و باعث شده است که زندگی بدون آن با مشتریان، غیرقابل تصور باشد.

باید دید آیا سرویس های دیگری مانند چت بینگ یا یکی از بهترین چت ربات های هوش مصنوعی موجود در بازار نیز قادر به ایجاد برنامه های یکپارچه برای Slack خواهند بود یا خیر. با این حال، احتمالاً این فرصت فقط برای ChatGPT در دسترس خواهد بود.

Slack GPT در حال حاضر در نسخه بتا است. در صورت علاقمندی می توانید در لیست انتظار Slack GPT ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.