ارائه فرمت جدید در تیک تاک برای پست های متنی

پلتفرم رسانه های اجتماعی تیک تاک بیشتر به منظور انتشار ویدیوهای کوتاه استفاده می‌شود. اما اکنون در حال ارائه فرمت جدید برای تولید محتوا به پلتفرم خود با امکان ایجاد پست های متنی است.

به گزارش تکناک، ویژگی اخیر تیک تاک، همزمان با تغییر نام توییتر به X و انتشار برنامه تردز متا ارائه می‌شود.

به گفته تیک‌تاک فرمت جدید پست متنی امکان اشتراک محتوای نوشتاری مانند داستان، اشعار، شعر و موارد دیگر را از طریق گزینه جدیدی در صفحه دوربین فراهم می‌کند و می‌توان محتوای متنی را با افزونه‌های فراوانی از جمله برچسب‌ها و هشتگ‌ها سفارشی کرد.

در این پست‌ها امکان انتخاب رنگ‌های پس‌زمینه مختلف، افزودن صداها، برچسب‌گذاری مکان، فعال‌سازی نظرات و ارائه مجوز انتشار  Duets و تگ کردن حساب‌های دیگر دقیقاً مانند پست‌های ویدیویی یا تصاویر در برنامه وجود دارد. همچنین می توان برای ایجاد تغییرات بیشتر و انتشار آنها در آینده، پست های متنی را به عنوان پیش نویس ذخیره کرد.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: مفتخرانه ارائه پست‌های متنی در تیک تاک را اعلام می‌کنیم، قالب جدید برای ایجاد محتوای مبتنی بر متن، گزینه‌های بیشتری را برای سازندگان به منظور اشتراک ایده‌ها و بیان خلاقیت‌ خود ارائه می‌کند.

ما با پست‌های متنی، مرزهای تولید محتوا را برای همه در تیک‌تاک گسترش می‌دهیم و به خلاقیت نوشتاری مشاهده شده در کامنت‌ها، زیرنویس‌ها و ویدیوها، فضای اختصاصی برای جلوه پست‌ها خواهیم داد.

تیک‌تاک سال‌ها موقعیت غالب خود در فضای رسانه‌های اجتماعی را حفظ کرده است. با محبوبیت فرمت ویدیوی کوتاه این پلتفرم، رقبا وادار به ارائه آن در پلتفرم‌های خود شدند. اینستاگرام نیز با ارائه Reels طعم موفقیت این فرمت را چشید و گوگل نیز فرمت ویدیوی کوتاه را در قالب YouTube Shorts ارائه کرد.

در اخبار اخیر، تیک‌تاک پشتیبانی Passkeys را برای برنامه رسانه اجتماعی خود در آیفون اضافه کرده است. این ویژگی امکان ورود به حساب تیک‌تاک بدون استفاده از رمز عبور را برای کاربران فراهم می‌کند. طبق گزارش ماه گذشته، مالک تیک‌تاک، در حال کار بر روی یک ربات رقیب ChatGPT به نام Grace است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.