ارائه یک ویژگی جدید در بروزرسانی Google Translate

برنامه  Google Translate به بسیاری از گردشگران در شرایط مختلف یاری رسانده است، حال روز چهارشنبه این شرکت ارتقاء آن را اعلام کرده است.

 Google Translate، برنامه ترجمه متکی بر هوش مصنوعی گوگل به بسیاری از گردشگران در شرایط مختلف یاری رسانده است، حال روز چهارشنبه این شرکت ارتقاء آن را اعلام کرده است.

به گزارش تکناک، در سال گذشته، گوگل زبان های بیشتری را از جمله در حالت آفلاین به ابزار ترجمه خود اضافه کرد. اکنون، گوگل گزینه ترجمه بر اساس محتوا (context) را به نتایج ترجمه برای کمک به درک اصطلاحات محلی، نحوه بیان و معانی متعدد کلمات می‌افزاید.

به گفته گوگل، با این ابزار امکان ترجمه دقیق براساس معنی محتوا و کاربرد کلمات فراهم خواهد بود. این ویژگی جدید در هفته های آینده به زبان هایی از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی در دسترس خواهد بود.

کاربران برنامه Google Translate در اندروید ، ممکن است متوجه ظاهر جدید این برنامه پس از به روز رسانی اخیر شده باشند. گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد این طراحی مجدد در هفته های آینده برای کاربران iOS اپل نیز عرضه خواهد شد.

a GIF showing the new gestures available for swiping to access your historical translations more easily

در این به‌روزرسانی فضای بزرگ‌تری برای تایپ متن، همراه با ترجمه از طریق ورودی صوتی و فناوری تشخیص تصویر توسطGoogle Lens ارائه شده است و امکان جستجو از طریق دوربین را فراهم می‌کند.

a GIF of a phone shows you opening the Lens app, and translating a screenshot of an image on a complex, space themed background from Spanish to English seamlessly while maintaining the nuance and detail of the background image

گوگل همچنین در صدد است با ترکیب متن ترجمه شده در تصویر، جلوه ابزار ترجمه بصری متکی بر Lens را طبیعی تر کند. این گزینه در به‌روزرسانی اخیر ترجمه تصویر مبتنی بر وب وجود ندارد و گزینه‌های بیشتری برای ترجمه محتوای تصویری به جای محتوای متنی ارائه می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.