ارتقاء بزرگ اسنپ چت برای دوربین های گلکسی S21

یک سال پیش، گوگل اپلیکیشن Pixel Camera Services خود را منتشر کرد و به برنامه هایی مانند اسنپ چت اجازه استفاده از ویژگی Night Sight سری پیکسل را داد.

به گزارش تکناک، سامسونگ ویژگی مشابهی را در سری گلکسی S22 خود ارائه کرده است. اکنون ممکن است این ویژگی راه خود را به سری S21 باز کند.

طبق گزارش SamMobile، ارائه دسترسی به حالت شب بومی برنامه دوربین به برنامه های رسانه های اجتماعی مختلف مانند اسنپ چت و اینستاگرام برای اولین بار در سری گلکسی S22 سامسونگ اتفاق افتاد، اما سامسونگ به طور فعال در حال کار بر روی ارائه این ویژگی به نسخه های قبلی خود است.

اگرچه دسترسی به تمام ویژگی‌های دوربین اصلی در اسنپ چت برای مدل‌های S21 تضمین شده نیست، اما امکان دسترسی به قابلیت پردازش نور کم سامسونگ در برنامه رسانه‌های اجتماعی یک مزیت محسوب می‌شود.

پس از پرس‌وجو از یک توسعه‌دهنده اسنپ چت در مورد ویژگی پیش رو، دسترسی به حالت شب بومی در آینده نزدیک تأیید شد، اما تاریخ خاصی اعلام نشده است. علاوه بر این، این به روز رسانی تنها توسط اسنپ چت فعال می شود و سامسونگ در انتشار آن نقشی ندارد.

یک سال پیش، گوگل اپلیکیشن Pixel Camera Services خود را منتشر کرد و به برنامه هایی مانند اسنپ چت اجازه استفاده از ویژگی Night Sight سری پیکسل را داد.

کاربران با دیدن نماد ماه در سمت راست رابط دوربین برنامه متوجه ارائه این قابلیت خواهند شد. در زمان ارائه، با ضربه روی نماد، دوربین برای گرفتن عکس در محیطی با نور کم تنظیم می شود.

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی از تعدادی دستگاه جدید در رویداد Unpacked آینده خود است، در همین حین اسنپ چت تمام تلاش خود را برای در جریان باقی ماندن می‌کند. این پلتفرم رسانه های اجتماعی اخیراً دریافت ماهانه 4 دلار از کاربران برای استفاده از حالت تاریک را فاش کرده است.

حتی با ارائه ویژگی‌های جدید دوربین در دستگاه‌های قدیمی‌تر، اسنپ چت باید به رفع مشکلات موجود بسیاری بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.