ارزهای دیجیتال فلج شد

ارزهای دیجیتال فلج شد

بلومبرگ روز شنبه گزارش داد که یکی از تاریک ترین زمان ها برای بخش ارزهای دیجیتال آغاز شده است.ارزهای دیجیتال فلج شد

به گزارش تکناک، خروج 662 میلیون دلار توکن از صرافی دارایی های دیجیتال ورشکسته FTX Sam Bankman-Fried تنها در 24 ساعت، بخش ارزهای دیجیتال در حال غرق شدن را فلج کرده است.ارزهای دیجیتال فلج شد

راین میلر، مشاور عمومی بازوی ایالات متحده این شرکت، در توییتی نوشت: به دنبال پرونده های ورشکستگی فصل 11 – FTX US و FTX.com  این شرکت ها گام های احتیاطی را برای انتقال همه دارایی های دیجیتال به محل امن آغاز کردند. روند امروز عصر برای کاهش آسیب در صورت مشاهده تراکنش های غیرمجاز تسریع شد .ارزهای دیجیتال فلج شد

در حالی که مشتریان هنوز در حال کنار آمدن با غوطه ور شدن پلتفرم در فصل 11 بودند، متعاقباً با آنچه راین میلر، مشاور عمومی بازوی ایالات متحده، آن را “ناهنجاری در حرکت کیف پول” توصیف کرد، مواجه شدند.

مشتریان با آنچه راین میلر به عنوان «ناهنجاری‌های حرکت کیف پول» توصیف کرد، در حالی که هنوز در حال پردازش مراحل ورشکستگی پلتفرم جمعه بودند، مواجه شدند.

تتر، شرکتی که استیبل‌کوین‌ها را تولید می‌کند، طبق توئیتی که توسط مدیر ارشد فناوری خود، پائولو آردوینو، ارجاع داده شده،گزارش داد  ظاهراً بیش از 30 میلیون دلار از دارایی‌های توکن USDT هکر شرکت FTX را در لیست سیاه قرار داده است.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Nansen، ارزهای خارج شده از بخش بین المللی و بخش ایالات متحده صرافی FTX ، به صورت تخمین کلی 662 میلیون دلار است.

با توجه به تحقیقات جداگانه ای توسط Elliptic، نشانه های اولیه نشان می دهد که تقریباً 475 میلیون دلار در معاملات غیرقانونی از صرافی به سرقت رفته است، استیبل کوین ها و سایر توکن هایی که جارو شده بودند به سرعت در صرافی های غیرمتمرکز به اتر تغییر یافتند.

الکس سوانویک، مدیر اجرایی شرکت نانسن می گوید: دقیقا مشخص نیست که چه کسی این معاملات غیر قانونی را انجام میدهد اما در حال حاضر دیدن چنین معاملات زنجیره ای غیر منتظره است. هکرها معمولا از چنین روش های برای جلو گیری از مصادره شدن دارایی های سرقت شده خود استفاده میکنند.

ضربه ای بزرگ به ارزهای دیجیتال

توییتر مملو از شکایات از سوی مشتریان عصبانی این صرافی شده است. این گروه مشتریان به چت گروهی داخلی کارکنان صرافی FTX  استناد میکردند که در آن به اعضای گروه هشدار داده شده بود که FTX به خطر افتاده است و برخی از حساب های مشتریان خالی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.