از این پس توییت ها، پست نامیده می شوند

شرکت X که پیشتر با نام توییتر شناخته می‌شد، در حال آزمایش تغییر دادن دکمه توییت به دکمه پست است.

به گزارش تکناک، هفته گذشته، ایلان ماسک اعلام کرد که برند توییتر به پایان رسیده است. او نشانی روی ساختمان مرکزی را برداشته و با یک X زشت جایگزین کرد،همچنین لوگوی سایت و برنامه را هم حذف کرد.

در عین حال امروز دکمه توییت به‌طور موقت به دکمه پست تغییر کرد و این نشان می‌دهد که به زودی هر شاخصی از پرنده آبی کوچک و توییتر مرتبط با آن از هر جایی که شرکت X، پیشتر با نام توییتر، به آن دسترسی دارد، حذف خواهد شد.

اما این دلیل نمی شود که فکر کنیم زمان توییتر به پایان رسیده است. درست است که همه  ما احساس کردیم که به وضوح از برندی که آن را پذیرفته است مستقل می شود. شاید باید همه پست‌های میکروبلاگ را توئیت بنامیم تا از این چرخه مسخره toots، skeets، threetsو حالا xeets جلوگیری کنیم. اما با هر پیکربندی کم‌کم نام این واژه از مناظر رسانه‌های اجتماعی پاک می‌شود، چیزی که باعث می‌شود “توییت” بیشتر به عنوان یادگاری از دوران گذشته به نظر برسد.

اصل این واژه این بود که چیزی مختصر باشد. چیزی که با کوتاهی‌اش شگفتی‌آور باشد. در یک توییت،  Roger Ebert پست ۱۴۰ کاراکتری را به خاطر کوتاهی اش با شعر تشبیه کرد. اما اکنون اگر پول کافی بدهید می‌توانید تا ۴۰۰۰ کاراکتر در یک توییت داشته باشید و یا می‌توانید ۵۰۰ کاراکتر رایگان در تردز داشته باشید، که تقریباً پنج برابر حداکثر کاراکتر اصلی توییتر است. دیگر نیازی به اقتصادی بودن کلمات خود ندارید.

واقعیت آن است که باید دیگر بجای توییتر به پست بچسبیم. آنقدر ها جذاب نیست، هیچ امتیازی برای تجارت کسی ندارد و به خوبی شرح یک وضعیت را مانند “رئیس جمهور به تازگی توییت کرده است” توضیح نمی‌دهد. اما حداقل آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.