استودیوی RoboCop یک بازی نقش آفرینی اکشن می‌سازد!

استودیوی بازی RoboCop یک بازی نقش آفرینی اکشن می‌سازد!

استودیو Teyon، توسعه‌دهندۀ بازی RoboCop: Rogue City، در حال حاضر برای یک پروژۀ جدید استخدام می‌کند. به نظر می‌رسد این پروژه یک بازی نقش‌آفرینی اکشن باشد، که نشان‌دهندۀ تغییر سبک این استودیو است.

به گزارش تک‌ناک، این سازنده به ساخت بازی‌های شوتر معروف است، امّا این بار در یک فرصت شغلی که اعلام کرده است، مشخص شد یک بازی نقش‌آفرینی اکشن را می‌سازد. Teyon یک استودیوی توسعۀ بازی با تجربه می‌باشد که عناوین متعددی را تاکنون ساخته است. آنها بیش از 100 کارمند دارند و به غیر از کراکوف، در لودز، ورشو و حتی توکیو دفتر تأسیس کردند.

استودیو Teyon به دنبال افراد با استعدادی است که دارای مهارت، دانش و ایده‌های نوین در پروژۀ آیندۀ این شرکت هستند.  این بازی جدید اکشن RPG برای رایانۀ شخصی و کنسول ساخته خواهد شد.

این آگهی شغلی همچنین نشان می‌دهد که پروژۀ بازی اکشن RPG توسط یک «ناشر بزرگ» پشتیبانی می‌شود. هر دو بازی RoboCop: Rogue City و Terminator: Resistance توسط شرکت Nacon منتشر شدند، امّا واقعا نمی‌توان آن را یک ناشر بزرگ در نظر گرفت. به این ترتیب، استودیو Teyon ممکن است با شرکت دیگری برای این بازی جدید همکاری کند.

هر دو بازی Terminator: Resistance و RoboCop: Rogue City به دلیل اقتباس وفادارانۀ آنها از فیلم علمی-تخیلی، تحسین طرفداران را به خود جلب کردند. بازی اخیر به عنوان بزرگ‌ترین عرضۀ Nacon تاکنون، بیش از تخمین‌های فروش، مورد استقبال قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram