اضافه شدن تبلیغات به نوار جستجوی گوگل پلی

 هرچند که تبلیغات در پلی استور گوگل به مدت طولانی نمایش داده می‌شد، اما در حال حاضر آن‌ها به نوار جستجوی گوگل پلی نیز اضافه شده اند.  

به گزارش تکناک، در نسخه‌های قبلی، تنها چهار جستجوی اخیر خود را در نوار جستجوی گوگل پلی در بالای برنامه می‌توانستید مشاهده کنید، اما اکنون امکان دارد تا سه رویداد زمان دار و تبلیغات نیز در بالای نوار جستجو نمایش داده شود و جستجوهای قبلی شما زیر آن قرار بگیرند.

رویدادهای زمان دار یا limited-time events ویژگی جذابی است که برای تبلیغات برنامه های پخش مانند فیلم و سریال که ممکن است در طول روز بازی ها یا مسابقات ورزشی جالب داشته باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. این رویدادها به طور معمول به عنوان کارت‌های تبلیغاتی در فید اصلی پلی استور نمایش داده می شوند. اکنون با این بروزرسانی این رویدادها در تاریخچه جستجو با نام برنامه، آیکون، امتیاز و تعداد دانلودها نمایش داده می شوند.

علاوه بر این، گوگل پلی  همچنین پیشنهاد اسپانسرها که صراحتا به عنوان تبلیغات مشخص شده‌اند را نمایش می دهد. با این حال ممکن است برخی کاربران این دو مورد را با هم اشتباه بگیرند و یا فکر کنند که رویداد های زمان دار با تبلیغات یکی هستند. هر دو نوع پس از تایپ کردن جستجو، ناپدید می‌شوند.

جابجایی تاریخچه جستجو به  بخش پایین‌تر فهرست هم تاسف‌آور است. در عین حال، یک تغییر کوچک باعث شده آیکون‌های بزرگتری در کنار جستجوهای گذشته قرار گیرند تا به راحتی بتوان آن را مرتب کرد.

این تغییر در گزارش تغییرات Google System Updates ماه آوریل اعلام و در هفته‌های اخیر عرضه شده است. گوگل در هفته جاری جزئیاتی از دیگر ویژگی های جدید گوگل پلی مانند نمایش نکات کلیدی برنامه ها و بازی ها از دید دیگر کاربران در نتایج جستجوی گوگل پلی، را نیز اعلام کرد.

شما می توانید برنامه‌ها و بازی‌ها را از طریق داده تلفن همراه دانلود کنید و دیگر منتظر اتصال به وای فای نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.