اضافه شدن تصاویر به پاسخ‌های چت بینگ

مایکرو سافت در بروزرسانی این هفته، تصاویر موضوعات مختلف و سایر ویژگی‌ها را به پاسخ‌های چت بینگ اضافه کرده است.

به گزارش تکناک، هفته گذشته، تیم چت بینگ مایکروسافت از چندین ویژگی جدیدی که در آینده برای سرویس چت‌بات هوش مصنوعی می آید، رونمایی کرد. یکی از این ویژگی‌ها تاریخچه چت بود و در هفته جاری برخی کاربران چت بینگ، این قابلیت را مشاهده کردند.

به طور کلی، به گفته آخرین بروزرسانی بلاگ رسمی Bing، این تغییرات همه موارد نبوده‌اند. یکی از این تغییرات، اضافه کردن تصاویر به برخی از پاسخ‌های چت بینگ است. مایکروسافت می‌گوید: به عنوان مثال، اگر در چت Bing سؤالی درباره فلامینگوها یا کاپیباراس داشتید، تصویر این حیوانات همراه با پاسخ شما نمایش داده می‌شود. برای مشاهده بیشتر اطلاعات درباره محیط زیست، رژیم غذایی، چرخه حیات و دیگر حقایق مرتبط با آن‌ها، بر روی تصویر کلیک کنید تا کارت دانش راه‌اندازی شود.

یک کاربر در توییتر هفته گذشته عکسی از پاسخ‌های چت بینگ درباره آب و هوا با تصویری نشان داد که از سرویس آب و هوای MSN شرکت مایکروسافت گرفته شده بود.

یک بروزرسانی دیگر این هفته، اضافه کردن پاسخ‌های بهینه سازی شده ی بیشتر به چت بینگ بود. مایکروسافت اعلام کرد:ما المان‌های تصویری که در انتهای پاسخ‌های متنی نشان داده می‌شوند را مجددا طراحی کرده‌ایم تا تجربه  بهتری از بینگ چت ارائه دهد. این کار بر روی انواع مختلفی از موضوعات با هدف ارائه پاسخ‌های کامل‌تر به سوالات شما انجام شده است. به عنوان مثال، در هنگام استفاده از چت برای خرید با فرآیند مقایسه کردن کالاها، خرید را برای شما آسان تر کرده ایم.

چندین ویژگی دیگر به چت بینگ اضافه شده است که عبارتند از:

Export: برای کمک به شما در استفاده از پاسخ‌های چت در کار، اکنون می‌توانید آن‌ها را به فرمت PDF، فایل متنی و یا سند Microsoft Word تبدیل کنید.

تجربه بهتر کپی و الحاق : بهبود بخشیدن تجربه کپی و چسباندن در زمانی که چت Bing کد یا سایر بلوک‌های متن قالب‌بندی شده را تولید می کند. در این بخش شما یک دکمه کپی جداگانه را مشاهده می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد آن را به سرعت در جای دیگری قرار دهید.

پیشنهادها شامل قالب‌بندی متن هستند: در هنگام نوشتن یا کپی کردن پیشنهاد خود به چت بینگ، اکنون می‌توانید قالب‌بندی مانند پاراگراف، شماره‌گذاری و نشانه‌گذاری را در آن اعمال کنید.

به احتمال زیاد مایکروسافت در کنفرانس سالانه Build 2023 خود که از 23 ماه می آغاز می‌شود، برنامه‌های بیشتری را در خصوص چت بینگ اعلام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.