اضافه شدن قابلیت کانال‌ به اینستاگرام

متا اعلام کرد که قابلیت کانال های اینستاگرام برای پخش پیام‌ها به صورت جهانی در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش تکناک، تاکنون، این ویژگی فقط برای تولید کنندگان محتوا و کاربران انتخابی در دسترس بوده است.

این شرکت برای اولین بار در ماه فوریه ویژگی کانال ها را برای اینستاگرام راه اندازی کرد تا به سازندگان اجازه دهد یک یا چند پیام را با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. در ماه می، اینستاگرام در کانال‌های اینستاگرامی که زاکربرگ با آدام موسری در کانال خود چت می‌کرد، پشتیبانی از همکاران را معرفی کرد.

کاربران می‌توانند به بخش پیام خصوصی بروند و بخش «Suggested channels» را ببینند تا به دنبال کانال‌هایی که می‌توانند به آنها ملحق شوند بگردند. اینستاگرام می‌گوید این پیشنهادها براساس «علاقه مندی‌های شما، تعاملات با خالقان و فعالیت در اینستاگرام» استوار هستند. همچنین می توانید کانال های پخش را در قسمت DM جستجو کنید.

متا گفته است که در حال آزمایش منوی کانال مخصوص و سوالات پرسیده شده توسط دنبال‌کنندگان در صندوق پیام هستند. این شرکت قابلیت هایی را برای خالقان از جمله تنظیم تاریخ و زمان انقضای کانال، اضافه کردن مدیر به عنوان کمک به مدیریت اعضا، و به اشتراک گذاشتن لینک یا پیش نمایش داستان در حال آزمایش دارد.

لازم به ذکر است که متا این قابلیت کانال را در واتساپ نیز در اوایل این ماه معرفی کرد. با این حال، هدف از کانال‌های واتساپ که در ابتدا با شرکای انتخابی در کلمبیا و سنگاپور معرفی شد ارائه پلتفرمی برای ارتباط مقامات و سازمان‌های محلی و جهانی با مردم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.