افزایش بهره وری Dropbox با قدرت هوش مصنوعی

شرکت Dropbox قابلیت هوش مصنوعی را در سرویس های خود تزریق کرده است تا بهره‌وری و کارآیی آنها را افزایش دهد.

به گزارش تکناک، مانند بسیاری از سازمان هایی که در حال حاضر در سراسر جهان فعالیت می کنند، Dropbox نیز به دنبال استفاده از هوش مصنوعی است و اکنون از قابلیت های خود در کنار یادگیری ماشین برای بهبود کارآیی و اثربخشی خدماتی که ارائه می دهد، بهره می برد.

بنابراین، اخیراً این شرکت، Dropbox Dash و Dropbox AI را معرفی کرده است. هر دو طراحی شده‌اند تا تجربه کاربری Dropbox را بهبود بخشیده و در نهایت به کاربران کمک کنند تا به راحتی کار خود را انجام دهند.

این شرکت این ابزار را به نام “ابزار جستجوی با قدرت هوش مصنوعی برای کار” معرفی کرده است. طبق یافته های شرکت، کاربران در هفته تقریباً ۸.۸ ساعت برای پیدا کردن فایل‌ها صرف می‌کنند که عاملی بسیار مهم در شاخص عملکرد آن‌ها در محل کار است. به طور مشابه، ۶۹ درصد از زمان خود را برای پیمایش بین برنامه‌ها صرف می‌کنند.

خوشبختانه، Dropbox Dash به کاهش این مشکلات کمک خواهد کرد و در نهایت بهره‌وری را افزایش خواهد داد. قابلیت هوش مصنوعی طراحی شده است تا تمام ابزارها، محتوا و برنامه‌های شما را تحت یک نوار جستجوی واحد به هم متصل کند. به این ترتیب، برای کاربران آسان‌تر خواهد بود تا هر آنچه را که به دنبال آن هستند، به جای پیمایش بین برگه‌ها و برنامه‌های مختلف، در یک مکان مناسب پیدا کنند.

با اتصال به پلتفرم‌های اصلی مانند Google Workspace، Microsoft Outlook، Salesforce و غیره، می توانید همه چیز را بسرعت در یک مکان پیدا کنید. حالا شما می توانید از کارهای زمان‌بر مانند جابجایی بین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری محتوا، پیوستن به جلسات و یافتن دسترسی به فایل‌هایی که تیم شما به اشتراک گذاشته است، صرفه ‌نظرکنید. از آنجایی که Dash از یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌کند، هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، بیشتر یاد می‌گیرد، تکامل می‌یابد و بهبود پیدا خواهد کرد.

همانطور که در لیست Dropbox ذکر شده است، افزونه مرورگر همراه با ویژگی های دیگر نیز عرضه می‌شود:

  • Stacks: مجموعه های هوشمند برای لینک های شما که راهی سریع برای ذخیره، سازماندهی و بازیابی URL ها ارائه می دهند. به همان شکلی که پرونده ها، فولدرها و آهنگ ها لیست پخش دارند، Stacks لایه سازمانی قابل اشتراک و آسان برای محتوای ابری شما فراهم می کنند.
  • Start Page: یک داشبورد تکی که به شما امکان می دهد به جستجوی جهانی Dash، مشاهده Stacks، دریافت میانبرهای کارهای اخیر و شروع جلسات دسترسی داشته باشید، گذران روز خود را آسان‌تر کنید و به مهمترین کار خود بازگردید.

Dropbox نیز اعلام کرده است که افزونه مرورگر به زودی قادر خواهد بود اطلاعات شخصی و کاری را برداشته و با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی مولد، به سوالات پاسخ دهد.

این ویژگی در حال حاضر در بازارهای انتخابی به زبان انگلیسی به صورت بتا عرضه می شود. با این حال، شما همچنین می توانید به لیست انتظار بپیوندید تا به آن دسترسی پیدا کنید.

در مرحله بعد، این شرکت ویژگی Dropbox AI را نیز معرفی می کند که طراحی شده است تا به کاربران کمک کند بدون نیاز به خواندن کل مطالب، مستندات را مرور کنند.

در این صورت، شما می توانید از قابلیت های این ویژگی برای ایجاد خلاصه های کوتاه از محتوای خود، از جمله ضبط جلسات تا قراردادهای بلند مدت، بهره بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید از این ویژگی بخواهید که بدون نیاز به جستجوی دستی، هر اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

این ویژگی در حال حاضر برای مشترکان Pro مستقر در ایالات متحده آمریکا در دسترس است و برای کاربران دیگر به صورت آلفا عرضه می‌شود. همچنین انتظار می رود به زودی برای Dropbox Teams هم عرضه شود.

و در نهایت، این شرکت Dropbox Ventures را راه‌اندازی کرده است، یک طرح سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری طراحی شده «برای به حرکت درآوردن نسل بعدی استارت‌آپ‌هایی که نحوه کار ما را از طریق نوآوری‌های هوش مصنوعی تغییر می‌دهند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.