افزایش 2 برابری سرعت در جدیدترین نسخه Microsoft Teams

نسخه جدید Microsoft Teams برای آموزش تا دو برابر سریعتر است و نسخه پیش‌نمایش آن در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، در اوایل سال جاری، مایکروسافت نسخه پیش‌نمایشی Teams 2.0 را برای ویندوز منتشر کرد. این برنامه به عنوان نسخه پیش‌فرض Microsoft Teams مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که در انتهای سال، این برنامه به صورت پیش‌نمایشی برای macOS، وب و سایر پلتفرم‌ها منتشر شود. اکنون، مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه جدیدی از برنامه Microsoft Teams for Education در حال پیش‌نمایش قرار دارد. این شرکت افزود که نسخه بازطراحی شده پلتفرم، مدتی پیش از بازخورد کاربران به وجود آمده است. این بازطراحی بهبود سرعت، عملکرد و انعطاف‌پذیری برنامه را بهبود خواهد بخشید.

در اینجا برخی از ویژگی‌ها و تغییرات جدید در Teams for Education که توسط مایکروسافت فهرست شده است آورده شده است:

  • عملکرد برنامه هنگام راه‌اندازی برنامه، پیوستن به جلسات، یا تغییر چت‌ها یا کانال‌ها تا دو برابر سریعتر بهبود خواهد یافت.
  • حافظه و فضای دیسک تا 50٪ کمتر استفاده می شود؛ استفاده از CPU کاهش می یابد.
  • همکاری بدون نقص در بین چندین سازمان یا حساب کاربری، اطمینان حاصل می‌شود که هیچ اختلالی در جریان کاری شما ایجاد نمی‌شود.
  • قابل اطمینان تر، امنیت بهبود یافته و مدیریت بهتر با استفاده از انواع اعتمادسنجی قابل اعتماد، CSPهای دقیق و یکپارچگی با MSIX.

مایکروسافت قبلا شروع به ارائه تجربه جدید به مشتریان EDU کرده است. این تجربه تا میانه ماه جولای برای همه در دسترس خواهد بود، با این حال در حال حاضر فقط برای کاربران ویندوز محدود شده است. شرکت اعلام کرده است که در انتهای سال، این تجربه به کاربران مک و وب نیز ارائه خواهد شد.

ارزش دارد به این نکته توجه کنید که ویژگی‌های موجود در نسخه کلاسیک Teams به صورت مرحله‌ای در تجربه جدید Microsoft Teams عرضه خواهد شد. به همین دلیل، شما ممکن است نتوانید بلافاصله به تمام ویژگی‌هایی که به آن‌ها عادت دارید دسترسی پیدا کنید. مایکروسافت اعلام کرده است که بیشتر این ویژگی‌ها به عنوان بخشی از نسخه فعلی عرضه خواهند شد.

در عین حال، مایکروسافت اعلام کرده است که قبل از اعلام دسترسی گسترده، به نسخه جدید Teams ادامه خواهد داد و بیشتر به‌روزرسانی‌ها را عرضه خواهد کرد.

وقتی کلید Try the new Teams در گوشه سمت چپ بالای برنامه دسک‌تاپ Teams ظاهر شود، تجربه جدید Teams در دسترس است. این گزینه به صورت پیش‌فرض خاموش است و شما باید روی آن کلیک کنید تا به تجربه جدید Teamsمنتقل شوید. کاربران با کلیک بر روی دکمه ” Get it now” می‌توانند نسخه جدید Teams را دانلود و نصب کنند.

و در نهایت، مایکروسافت بازگشت به Microsoft Teams کلاسیک را برای کاربران آسان‌تر کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه Try the new Teams کلیک کنید. در خبرهای مربوط به Teams، مایکروسافت اخیراً تمام ویژگی‌های جدیدی که در ماه ژوئن به این پلتفرم اضافه کرده است را شامل زیرنویس قابل تنظیم و … لیست کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.