افشای تصاویر جدید از خودروی الکتریکی آینده آئودی

خودروی الکتریکی آینده آئودی احتمالاً تا سال 2025 وارد بازار نخواهد شد، اما مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی در حال حاضر دیسک‌های ترمز غول‌پیکر، دیفیوزر بزرگ عقب و همچنین گلگیرهایی را نشان می‌دهد که می‌توانند بخشی از بدنه پهن آئودی RS6 e-tron  الکتریکی باشند.

به گزارش تکناک، برند لوکس آلمانی آئودی، درست مانند بسیاری از خودروسازان دیگر در جهان، تمرکز تلاش‌های خود برای خودروهای برقی را بر شاسی‌بلندهای جادار و مناسب برای خانواده قرار داده است که بر بازار امروز تسلط دارند.

بنابراین، Q4 جمع و جور و Q8 بسیار بزرگتر در حال حاضر با یک پیشرانه تمام الکتریکی در دسترس هستند که از طریق برچسب “e-tron” این شرکت قابل شناسایی است.

با این حال، خریدارانی که توسط خودروهای سدان پرفورمنس آئودی جذب می شوند، ممکن است مشتاق اطلاعات جدید در مورد نسخه الکتریکی RS6 باشند.

خوشبختانه، InsideEVs اکنون تصاویر کاملاً جدیدی از نمونه اولیه سدان پرفورمنس الکتریکی آئودی منتشر کرده است. این تصاویر بار دیگر یک نمونه اولیه به شدت استتار شده را نشان می دهد و از طریق این لینک قابل دسترسی است.

از جمله موارد دیگر، RS6 e-tron با گلگیرهای عریض جدید در جلو، دیسک های ترمز بزرگ و همچنین یک دیفیوزر با سبک مناسب توجه را به خود جلب می کند. در مجموع، طراحی بیرونی اسپرت به وضوح نشان می‌دهد که آئودی RS6 e-tron به جای برند اصلی فولکس‌واگن، با خودروهای برقی آینده شرکت خواهر معروف خود پورشه رقابت خواهد کرد.

جای تعجب نیست، شایعه شده است که این سدان الکتریکی بر پایه پلتفرم PPE ساخته شده است که با همکاری پورشه در حال توسعه است. به نظر می رسد آئودی RS6 e-tron به یک پیشرانه الکتریکی قدرتمند با سیستم چهار چرخ متحرک و 700 اسب بخار برقی یا بیشتر مجهز شود. با این حال، اطلاعات فنی ملموس در مورد سدان پرفورمنس الکتریکی همچنان کمیاب است و InsideEV همچنین انتظار دارد که این خودروی الکتریکی زودتر از 2025 به فروش نرسد. در حال حاضر، این خودروساز آلمانی در حال کار بر روی عرضه آئودی A6 e-tron است که نمونه اولیه آن پیشتر و در اواخر سال 2022 در پیست نوربرگ رینگ آزمایش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.