افشای جزییات گوشی ارزان قیمت پیکسل 8A

گوگل به تازگی شروع به فروش مدل‌های جدید خود، یعنی گوشی‌های پیکسل 8 با قیمت 699 دلار و پیکسل 8 پرو با قیمت 999 دلار کرده است، اما ظاهراً نسخه ارزان‌تر پیکسل 8A در راه است.

به گزارش تکناک، OnLeaks و Smartprix دوباره همکاری کرده‌اند تا رندرهای غیررسمی یک گوشی پیکسل 8A با صفحه نمایش تقریباً 6.1 اینچی را ارائه دهند.

همانند پیکسل 8، طراحی آن دارای دو دوربین پشتی و دوربین سلفی در صفحه نمایش است و همچنین مانند سایر گوشی‌های جدید پیکسل، منحنی نیز دارد.

بسیاری از روزنامه نگاران در مورد تصاویر و طرح گرد جدید ماه گذشته کمی شک داشتند، اما عکس‌ها تقریباً مشابه رندرهای فاش شده به نظر می‌رسند، و بدیهی است که گوگل با گوشی‌های جدید پیکسل 8 و 8 پرو خود واقعاً منحنی تر شده است.

خوب است که می بینیم گوگل همچنان در تلاش است که ظاهر گوشی ارزان قیمتش لوکس بنظر برسد؛ این شرکت به Der Standard اعلام کرده است (از طریق Android Central) که در حال حاضر علاقه‌ای به تولید گوشی‌های بودجه‌ای ندارد.

منابع خبری اشاره می‌کنند که 8A همان تراشه Tensor G3 را که در خانواده اش استفاده می‌شود، خواهد داشت، اگرچه مشخص نیست که آیا آنها اطلاعات داخلی دارند یا خیر. با توجه به اینکه گوگل ویژگی‌های نرم‌افزاری پیکسل 8 را پشت برچسب قیمت پرو قرار داده است، جالب است که گوگل چه چیزی را از Google Pixel 8A (line of consumer electronic devices from Google) نگه خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.