افشای یک ویدیو جدید از پلی استیشن ۵ اسلیم

افشای یک ویدیو جدید از پلی استیشن ۵ اسلیم

پلی‌استیشن 5 همچنان بین گیمرها محبوب است و سرعت بارگذاری سریع و یک کنترلر نوآورانه جدید را ارائه می‌دهد. اما اندازه بزرگ این کنسول ممکن است باعث شود که یافتن مکان مناسب برای قرار دادن آن مشکل باشد.

به گزارش تکناک، سونی ممکن است با یک بازنگری به نام پلی‌استیشن 5 اسلیم، این مشکل را حل کند و یک خبر افشا شده جدید ممکن است ظاهر اولیه این کنسول بازی را رونمایی کند.

تصویری که به انجمن A9VG رفت و توسط Andrew Marmo در X (Twitter قدیم) منتشر شد، به ما نگاهی اجمالی به طراحی جدید پلی‌استیشن 5 اسلیم می‌دهد. اگرچه به نظر می‌رسد سونی به طراحی فعلی نزدیک مانده است، اما چند تغییر نیز به سرعت مشخص می‌شوند. اول از همه، دو شکاف سیاه در هر دو طرف قاب دیده می‌شود.

تشخیص اینکه آیا تغییراتی در ابعاد نیز وجود دارد یا خیر، دشوار است. با این حال، تام هندرسون از Insider Gaming در X ادعا کرده است که پلی‌استیشن 5 اسلیم ابعادی ” با تفاوت بسیار کمی ” خواهد داشت.

پلی‌استیشن 5 اسلیم ممکن است در انتهای امسال عرضه شود، همانطور که در یک سند فاش شده مایکروسافت آشکار شده است. در این سند، مایکروسافت صراحتاً اعلام کرده است که سونی در سال ۲۰۲۳ قصد دارد نسخه کوچک‌تری از پلی‌استیشن ۵ را عرضه کند. این سند نیز درباره قیمت محصول نیز اطلاعاتی را منتشر می‌کند – قیمت این نسخه باریکتر با ۳۹۹ دلار معین شده است.

عرضه PS6 در بازار

در حال حاضر تنها گزینه‌های موجود عبارتند از نسخه دیجیتالی PS5 با قیمت 399 دلار که بدون درایو دیسک عرضه می‌شود و همچنین PS5 با قیمت 499 دلار که درایو دیسک داخلی دارد.

سونی هنوز هیچ جزئیاتی درباره به‌روزرسانی آینده پلی‌استیشن 5 تأیید نکرده است. در حالی که خبر درز کرده در مورد پلی استیشن 5 اسلیم جدید نشان می‌دهد که کنسول جدید چگونه به نظر می‌رسد، بهتر است جزئیات را با اندکی احتیاط در نظر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram