افشا مشخصات کامل گوشی پیکسل 7A گوگل

محصولات گوگل پیکسل هرگز برای مدت طولانی پنهان نمی مانند و معمولاً ماه ها قبل از تاریخ عرضه رسمی همه مشخصات آنها عمومی می‌شود. این مساله در مورد گوگل پیکسل 7A نیز صادق است.

به گزارش تکناک، Google Pixel 6a در ماه می سال گذشته معرفی شد. بنابراین، به احتمال زیاد 7a نیز در همین بازه زمانی در سال جاری عرضه خواهد شد. با این حال، برای دانستن مشخصات اولیه آن نیازی به انتظار برای اعلامیه رسمی نیست.

آخرین اطلاعات فاش شده، ظاهراً نشان‌دهنده عکس‌های گوگل پیکسل 7A است و طبق اطلاعات افشاگر تصاویر، این گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچی 1080p عرضه خواهد شد و یک پنل OLED با ریفرش ریت 90 هرتز خواهد داشت. طبق انتظارات، این دستگاه با تراشه پرچمدار فعلی گوگل یعنی Tensor G2 عرضه خواهد شد.

digikala

گوشی گوگل پیکسل 7A دارای حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. اما مهمترین بخش افشای اطلاعاتی اخیر مربوط به سنسور دوربین آن است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، قاب پشتی دارای سنسور IMX787 64 مگاپیکسلی سونی است. و همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت گوگل پیکسل  7aوجود خواهد داشت.

بنابراین، در واقع تنظیمات دوربین پشتی آن ارتقای مناسبی نسبت به گوگل پیکسل  6aعرضه شده با سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی خواهد داشت.

نکته جالب دیگر این افشای اطلاعات، وجود شارژ بی سیم 5 واتی است. به طور کلی، پیکسل 7a احتمالا یک دستگاه همه جانبه عالی خواهد بود. و اگر گوگل آن را بر این اساس قیمت گذاری کند، می‌تواند از دیگر پرچمداران سال 2023 سبقت بگیرد. اما، البته، همه اینها اطلاعات فاش شده هستند و احتمال نهایی نشدن یا تغییر آنها وجود دارد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.