افشا مشخصات گلکسی A25 سامسونگ

دستگاه گلکسی A25 سامسونگ، نسل بعدی گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ را تشکیل خواهد داد. طبق رندر‌های افشا شده، این دستگاه پایه عرضه نشده شاهد تغییر چندانی در طراحی نخواهد بود.

به گزارش تکناک،گلکسی A25 سامسونگ قرار است دستگاه مقرون به صرفه بعدی برای ورود به بازار باشد و انتظار می رود در اواخر سال 2023 عرضه شود. با این حال، افشاهای اطلاعاتی در حال انتشار نادیده گرفته نخواهد شد.

امروز، اطلاعات با کیفیتی به صورت آنلاین (از طریق Giznext و OnLeaks) منتشر شد و کل طراحی ظاهری Samsung Galaxy A25 (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) را به نمایش گذاشته است و به نظر نمی‌رسد تفاوتی با نسل قبلی داشته باشد. با توجه به رندرهای رسمی، اساساً این دستگاه با همان مشخصات تغییر یافته مطابق با سال جدید عرضه خواهد شد.

طبق این تصاویر به نظر می‌رسد، این گوشی با ابعاد 162 × 77.5 × 8.3 میلی‌متر عرضه می‌شود و تقریباً از همان طراحی A24 برخوردار است. صفحه نمایش مشابه آن نیز 6.44 اینچ است و تنها حاشیه آن کمی در قسمت پایین نمایشگر بزرگتر شده‌است. دکمه های تنظیم صدا در کناره بدون تغییر به نظر می رسند و حسگر اثر انگشت نیز در دکمه پاور A25 وجود خواهد داشت.

همچنین مجموعه‌ سه دوربین قسمت پشتی نیز مشابه سری پیشین به نظر می‌رسد و بهبود و تغییر آن نسبت به تنظیمات 50 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل مدل قبلی بسیار بعید است. در حال حاضر، مشخصات دوربین ناشناخته است، اما با توجه به اینکه این یک گوشی یک مدل پایه است، احتمالاً شامل تغییرات بزرگی نخواهد بود.

تاریخ عرضه گلکسی A25 سامسونگ ، همانند بسیاری از جزئیات غیر از زبان طراحی کلی، در صورت صحت موارد افشا شده، هنوز مشخص نیست. یکی از مزیت‌های کلیدی و ارزشمند گلکسی A24، دوام طولانی آن است، و تصور می‌شود به گلکسی A25 نیز منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.