اموجی های سه بعدی ویندوز 11 در راه است

مایکروسافت از 2 سال پیش اعلام کرد که اموجی های سه بعدی بخشی از ویندوز 11 خواهند بود و اکنون کاربران Insider در کانال Canary سرانجام می‌توانند اموجی‌های ۳ بعدی را امتحان کنند.

به گزارش تکناک، پس از دو سال از اعلام رسمی اموجی‌های سه‌بعدی توسط مایکروسافت، به نظر می‌رسد که اکنون نزدیک به زمان عرضه آن‌ها هستیم. متأسفانه، اموجی‌های سه‌بعدی در جایگاه ویژگی‌های ویندوز ۱۱ حضور نداشتند. به جای آن، کاربران با مجموعه‌ای از اموجی‌های ساده و بدون عمق مواجه شدند. این موضوع باعث شکل‌گیری یک رویداد به نام “Emojigate” شد، که کاربران ناراضی به رسانه‌های اجتماعی رفته و نارضایتی خود را از اموجی‌های ساده و دوبعدی و  نبود اموجی‌های سه‌بعدی بیان کردند.

Emojigate باعث شد برخی از کاربران سوال بپرسند که نظرات مشتریان چقدر اهمیت دارد و آیا ویندوز ۱۱ می‌تواند همیشه طرحی یکپارچه داشته باشد، به خصوص اینکه اموجی‌های سه‌بعدی برای Microsoft Teams وعده داده شده بود و منبع باز شدند. با این حال، این عرضه هرگز اتفاق نیفتاد و بسیار احتمال دارد که اموجی‌های سه‌بعدی همانند صنعت بازی‌ها، قربانی تأخیرها و مشکلات عصر کووید شده باشند. در هر حال، مایکروسافت مجبور شد خود را بر روی دیگر عناصر ویندوز ۱۱ متمرکز کند و موضوع اموجی‌ها عقب افتاد.

با این حال امیدواریم که اموجی‌های سه‌بعدی با گذر از فرآیند ضروری Insider برای تست، به بازار عرضه شوند. در حال حاضر، تنها کاربران Insider ویندوز می‌توانند به اموجی‌های سه‌بعدی دسترسی داشته باشند و حتی در بیان این کاربران نیز،  تنها کسانی که دارای Windows Insider Preview Build (25905) هستند و عضو کانال Canary باشند، شامل می‌شوند. با ادامه تست‌ها، اموجی‌های سه‌بعدی به طور تدریجی به کاربران بیشتر عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.