امکان تبدیل Edge به کیف پول ارز دیجیتال

طبق مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌های منتشر شده در توییتر، ظاهراً به زودی قابلیت جدید بومی کیف پول رمزارز در مرورگر Edge ارائه خواهد شد.

طبق مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌های منتشر شده در توییتر، ظاهراً به زودی قابلیت جدید بومی کیف پول رمزارز در مرورگر Edge ارائه خواهد شد.

به گزارش تکناک، مایکروسافت با ارائه قابلیت دیگری قصد تقویت بیش از حد مرورگر خود را دارد. قطعا این ویژگی همه را متعجب خواهد کرد. با توجه به توضیحات ذکر‌شده، ایده آن دسترسی مشتریان Edge به یک “کیف پول غیر امانی” است، یعنی دارندگان رمزارز برای ذخیره کلیدهای خصوصی و رمزهای عبور نیازی به استفاده از برنامه‌های اشخاص ثالث نخواهند داشت.

به گفته مایکروسافت این پروژه به منظور ورود شرکت به حوزه رمزارز و NFT تعریف شده است و وعده تجربه‌ای بدون دردسر و ایمن‌تر بدون نیاز به استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای آسان‌تر کردن تعامل با Web3 را می‌دهد.

با این وجود، شرکت به آزمایش‌کنندگان برای شرکت در آزمایش‌ها، رمزارز یا NFT نمی‌دهد و همچنین قصد بازپرداخت آنها در صورت از دست دادن وجه را ندارد. بنابراین، افراد دارای دسترسی به کیف پول رمزارز Edge، باید با مسئولیت خود در این آزمایش‌ها شرکت کنند. در قوانین آزمایش این کیف پول، محرمانه بودن پروژه و عدم اجازه برای اشتراک هرگونه جزئیات به صورت خارجی گوشزد می‌شود.

این کیف پول ارتقا یافته درMicrosoft Edge، موجودی و دارایی‌های فعلی، تاریخچه تراکنش‌ها، برنامه‌های متصل، فهرست تماشای کاربر و یک تب اختصاصی برای کاوش در دنیای Web3، رمزارز و NFT را نشان می‌دهد. همچنین شامل ادغام هایی با Coinbase و MoonPay می‌شود و به کاربران امکان خرید سکه و پرداخت به افراد دیگر را می‌دهد.

مایکروسافت هنوز “ورود به رمزارز‌ها” را اعلام نکرده است، بنابراین این گزارش طبق شایعات است و با توجه به اینکه این شرکت در حال آزمایش ایده های بسیاری می‌باشد، برخی از آنها ممکن است هرگز ارائه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.