امکان دسترسی جهانی به Nearby Share در رایانه های ویندوزی

پس از راه‌اندازی برنامه Nearby share در اوایل سال جاری، اکنون گوگل به طور گسترده دسترسی به‌ آن را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، تقریباً در تمام کشورهای جهان ارائه می‌دهد.

به گزارش تکناک، ارائه برنامه Nearby Share برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، امکان انتقال و اشتراک فایل‌ها با رایانه شخصی، خواه رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ، به صورت بی‌سیم و از طریق منو اصلی اندروید برای کاربران را فراهم می‌کند.

همانطور که در بررسی‌های اولیه این برنامه بیان شد، Nearby Share، حتی در بتا اولیه خود، به طور کلی بسیار سریع و قابل اعتماد است.

با این حال، در زمان راه اندازی، گوگل این ویژگی را تنها به تعداد معدودی از کشورها، با تمرکز اصلی بر ایالات متحده، محدود کرد.

پس از آن، گوگل بی سر و صدا پشتیبانی خود را به مناطق دیگر گسترش داده است. اکنون به گفته گوگل در یک صفحه پشتیبانی، برنامه Nearby Share برای رایانه‌های شخصی ویندوزی اکنون در «اکثر کشورهای جهان» در دسترس است. این شامل بخش هایی از اروپا و همچنین بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان می شود. بسیاری از کاربران پیش از این توانسته‌اند با موفقیت Nearby Share را نصب کنند، اما تاکنون در بسیاری از کشورها به طور رسمی پشتیبانی نشده یا مستقیماً برای دانلود در دسترس نبوده است.

گوگل می گوید: اکنون نسخه بتاNearby Share  برای رایانه های شخصی ویندوزی در ایالات متحده و اکثر کشورهای جهان در دسترس است.

در حال حاضر، هنوز Nearby Share برای رایانه‌های شخصی در مرحله بتا است و چند منطقه از استفاده از آن محرومند. این مناطق شامل کوبا، ایران، کره شمالی و سوریه می شود. هیچ خبری در مورد انتشار رسمی آن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.