امکان رنگ آمیزی مجدد پروژه ها در Adobe Illustrator

هنرمندان و طراحان اکنون می توانند از پیام های متنی در Adobe Illustrator برای کمک به کشف پالت های رنگی جدید در پروژه های خلاقانه خود استفاده کنند.

به گزارش تکناک، Generative Recolor، قابلیت جدید رنگ‌آمیزی مبتنی بر هوش مصنوعی، در Adobe Illustrator ارائه شده است. این ویژگی جدید مبتنی بر Firefly به تولید‌کنندگان محتوا اجازه استفاده از پیام های متنی برای رنگ آمیزی مجدد پروژه های طراحی خود را می‌دهد.

هنرمندان می توانند با استفاده از Generative Recolor با پیام های متنی طرح‌های خود را مجددا رنگ آمیزی کنند. استفاده از دستوراتی مانند «neon lights»، «salmon sushi» یا «splash of candy pop»، طرح را بر اساس درخواست کاربر تغییر رنگ می‌دهد.

تصاویر رنگ‌آمیزی شده را می‌توان به طور مداوم تغییر داد و به طور معمول ویرایش کرد و طراحان امکان تنظیم دقیق نتایج برای دستیابی به ظاهری عالی را خواهند داشت.

Generative Recolor اکنون برای همه اعضای Creative Cloud در دسترس است اما فقط به درخواست‌های انگلیسی زبان پاسخ می‌دهد.

Illustrator همچنین شامل چند ویژگی جدید دیگر در آخرین به‌روزرسانی می‌شود. یک ویژگی جستجوی جدید به کاربران اجازه جستجو لایه‌ها با استفاده از نام‌، متن، اشکال و جلوه‌ها یا ویژگی‌های اشیاء مختلف را می‌دهد.

Retype ویژگی جدید شناسایی فونت‌ها از روی صفحه‌نمایش و عکس‌ها و نمایش نزدیک‌ترین مورد از Adobe Fonts است.

Adobe همچنین چند ارتقا به Image Trace اضافه کرده است. تولیدکنندگان محتوا می توانند از یک تشخیص خودکار جدید استفاده کنند و یا یک تصویر از پیش تنظیم شده را برای ردیابی تصویر انتخاب یا یک رنگ را برای در حذف تنظیم و حالت های رنگ سفارشی ایجاد کنند.

نسخه موبایل Lightroom

علاوه بر ویژگی های جدید Illustrator، Adobe دو ویژگی جدید را در Lightroom Mobile ارائه کرده است.

قابلیت Curves اکنون به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از نوار لغزنده Refine Saturation به تازگی معرفی شده، اشباع بیش از حد تصویر را برای مشاهده نتایج عالی تنظیم کنند.

تنظیمات Grain نیز شامل ویژگی های جدید برای تنظیم بافت( دانه‌های) تصاویر و فیلم‌هاست. اکنون کاربران می توانند به پس زمینه های خارج از فوکوس یا ساده در فیلم‌ها به منظور داشتن ظاهری شیک، بافت اضافه کنند. افزودن بافت به صورت های روتوش شده ظاهری طبیعی به پوست می‌دهد.

این ویژگی های جدید در تمام پلتفرم های Lightroom Mobile از جمله Lightroom برای آی‌پد در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.