امکان ساخت رایانه شخصی با پلاگین ChatGPT Newegg

از زمان راه‌اندازی ChatGPT در سال گذشته و انتقال به سطح بعدی از امکانات واقعی در این دستیار هوش مصنوعی، شرکت ها پلاگین هایی را برای استفاده از این ربات چت ارائه کرده‌اند.

به گزارش تکناک، Newegg یکی از جدیدترین اعضای این گروه است و با پلاگین PC Builder ChatGPT در این روند به افراد در پیکر‌بندی رایانه شخصی بر اساس پارامترهای تنظیم شده در پیام‌های متنی کمک می‌کند.

به عنوان مثال، با پلاگین Newegg می‌توان از ChatGPT برای ساخت یک رایانه مخصوص بازی با قیمت کمتر از 1500 دلار کمک گرفت. سپس این پلاگین تمام قطعات مورد نیاز برای انجام این کار را فهرست می‌کند.

با این حال، پیشنهادات این پلاگین همیشه در حد بودجه تعیین شده نخواهد بود. علاوه بر این، این پلاگین نیاز به اصلاح دارد زیرا همیشه بهترین گزینه های قیمتی را برای CPU و GPU پیشنهاد نمی کند. یعنی کاربران آن باید قیمت ها و وجود پیشنهادات بهتری برای همان اجزا را دوباره بررسی کنند.

علاوه بر این، طبق اشارات Francisco Pires of Tom’s Hardware، پیکر‌بندی یک رایانه شخصی با توجه به پیشنهادات هوش مصنوعی در ابتدا ممکن است خوب به نظر برسد، اما برخی از اجزای خاص پیشنهادی مشکوک به نظر می‌رسند.

در حال حاضر، این پلاگین در نسخه بتا است و فقط برای اعضای ChatGPT Plus در دسترس است. Newegg یک صفحه مفید دارد که نحوه افزودن پلاگین Newegg PC Builder به حساب ChatGPT Plus را توضیح می دهد.

دستیار‌های هوش مصنوعی در زمینه های مختلف بدون شک در آینده ای نه چندان دور عادی خواهند شد. موارد موجود زمینه‌ساز فردای آن‌ها، مانند روند پیشرفت اینترنت از دهه 90 خواهد بود.

پیکربندی کارآمد رایانه شخصی می تواند برای مبتدیان یک کار بسیار دلهره آور باشد. حتی افراد با تجربه در یافتن قطعات مناسب که با هم به خوبی کار ‌کنند و شامل قابلیت‌های مورد‌نظر باشند، دچار چالش می‌شوند. بنابراین ارائه ابزارهایی برای کمک به افراد در پیکربندی رایانه شخصی، فکر بسیار هیجان انگیزی است.

البته، در حال حاضر دستیارهای پیکر‌بندی رایانه شخصی بسیار مفید دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، PCPartPicker قادر به ارائه پیشنهاداتی است که به خوبی با هم کار می کنند و قابلیت سنجش نحوه عملکرد همه موارد موجود و آتی را در کنار هم دارد. با این حال، این ابزار برای ادامه مسیر مفید واقع می‌شود. در نهایت برای بررسی محصول نهایی، باید برای بررسی جداگانه آنها وقت گذاشت، اما یک دستیار هوش مصنوعی می تواند در این فرآیند به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.