انتشار بروزرسانی جدید اسکایپ با ویژگی‌های گسترده

اسکایپ همچنان بخش مهمی از زرادخانه نرم افزاری مایکروسافت است و به همین دلیل است که برنامه به طور منظم بروزرسانی  می شود.

به گزارش تکناک، جدیدترین نسخه اسکایپ 8.93 است و به گفته خود مایکروسافت، با اضافه شدن ویژگی های خوبی در پلتفرم دسکتاپ و موبایل همراه است.

اول از همه، نسخه‌های ویندوز، مکس، لینوکس و وب اسکایپ اکنون با گزینه‌هایی برای مدیریت تنظیمات Caller ID مستقیماً از صفحه تنظیمات، و همچنین با روشی ساده‌تر برای سفارشی کردن تم و انتخاب از بین رنگ‌های موجود ارائه می‌شوند.

نسخه جدید اسکایپ همچنین با پیشرفت‌های بیشتری  از جمله استفاده از صدای خود کاربر در طول تماس ترجمه شده در اسکایپ همراه است و از آنجایی که ترجمه به بخش مهمی از  اسکایپ تبدیل شده است، مایکروسافت همچنین یک مترجم جهانی را در این برنامه ادغام کرده است که به برنامه اجازه می دهد تا به طور خودکار زبان گفتاری را شناسایی کرده و آن را ترجمه کند.

تا آنجا که به نسخه های تلفن همراه مربوط می شود، بیشتر این ویژگی ها برای کاربران اندروید، آیفون و آیپد نیز فعال هستند، اما در عین حال، مایکروسافت ویژگی های زیر را فقط برای نسخه  موبایل اسکایپ ارائه می کند:

  • Who’s this: می توانید به راحتی تنظیمات Caller ID خود را از داخل برنامه Skype مدیریت کنید.
  • رنگ های زیبا: می توانید تم خود را در اسکایپ سفارشی کنید و از بین چندین رنگ مختلف انتخاب کنید.
  • Extra! Extra! Read all about it: با آخرین اخبار و ترند ها به روز باشید.
  • Hit me up sometime: به راحتی می توانید با استفاده از یک کد QR منحصر به فرد مخاطبین جدید را در Skype در تلفن همراه اضافه کنید.
  • Universal translator: اکنون می توانید از صدای خود در حین تماس ترجمه شده در اسکایپ استفاده کنید. همچنین در طول تماس اسکایپ، اگر یک شرکت کننده به زبان های مختلفی صحبت کند، مترجم اسکایپ به طور خودکار زبان ها را شناسایی کرده و برای شما ترجمه می کند.

ویژگی‌های جدید اسکایپ به تدریج منتشر می‌شوند، به این معنی که برخی از کاربران کمی دیرتر از دیگران آن‌ها را دریافت خواهند کرد. می توانید Skype را برای دسکتاپ از وب سایت رسمی دانلود کنید. اسکایپ برای اندروید در فروشگاه گوگل پلی و اسکایپ برای آیفون و آیپد در اپ استور اپل موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.