انتشار تصاویر جدید از گوشی 2 Nothing Phone

 به تازگی تصاویری از گوشی 2 Nothing Phone منتشر شده است که لبه ‌های منحنی و تغییراتی را در نورپردازی این دستگاه نشان می دهد.

به گزارش تکناک، گوشی 2 Nothing Phone به سرعت به مرحله عرضه خود نزدیک می‌شود و اکنون برخی تصاویر فاش شده، ما را با تغییرات آن در مقایسه با نسخه پیشین این گوشی، بهتر آشنا می‌کنند.

تصاویر جدید ارئه شده  از 2 Nothing Phone توسط @OnLeaks و SmartPrix منتشر شده‌اند و این تصاویر بر اساس تصاویر زنده از یک واحد مرحله آزمایشی تهیه شده‌اند.
در ظاهر، 2Nothing Phone به طور کلی شبیه به 1Nothing Phone است. هر دو گوشی دارای طراحی با پشت شفاف هستند که قطعاتی برای شبیه‌ سازی حس داخلی گوشی در آن قرار داده شده‌اند، اما در واقعیت، این اجزا مخفی شده و تمامی آنها با یک نورپردازی یکنواخت در سرتاسر دستگاه قرار دارند.


طرح کلی نورپردازی Glyph همچنین به طور قابل توجهی با همان مکان و شکل حدودی برای هر نوار LED شبیه به هم هستند. تنها تفاوت های قابل توجه در نورپردازی در اطراف دوربین، با طراحی LED تقسیم شده و اطراف بخش شارژ بی سیم، که اکنون نیز به قطعات تقسیم شده است، یافت می شود.

بزرگترین تغییر در گوشی 2Nothing Phone که در تصاویر فاش شده می بینیم، مربوط به لبه‌ها و پشت آن است؛ که دارای لبه‌های گردتر در قاب فلزی و لبه های منحنی در نمایشگر است که قبلاً کاملاً صاف و پشت شیشه ای بود. همچنین یک فلش LED جدید برای ست‌آپ دوربین دوتایی و برخی تغییرات طراحی کوچک دیگر نیز وجود دارد.

گوشی 2 Nothing Phone در ماه جولای رونمایی خواهد شد و این گوشی با حجم بزرگتری از نمایشگر، پردازنده قدرتمندتر و تأیید شده برای ورود به بازار آمریکا، عرضه خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.