انتشار رسمی هوش مصنوعی بارد گوگل در 180 کشور

از امروز، لیست انتظار هوش مصنوعی بارد گوگل حذف می‌شود و پس از دسترسی انحصاری به آن در ایالات متحده و بریتانیا، به سه زبان برای بیش از 180 کشور در سراسر جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش تکناک، اکنون Bard علاوه بر زبان انگلیسی، از زبان های کره ای و ژاپنی نیز پشتیبانی می کند. هدف آن به زودی ارائه پشتیبانی از 40 زبان برتر جهان است.

گوگل (Google : American multinational technology company) پس از افزودن قابلیت کدنویسی به Bard در ماه گذشته، آن را با تعداد انگشت شماری از قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی می‌کند و در عین حال پیش‌نمایش  چندین ویژگی دیگر مانند تهیه خروجی از Gmail را نشان داده‌است.

از این پس امکان تهیه خروجی از متن تولید شده توسط Bard در Gmail و Docs با حفظ قالب بندی، مانند خطوط موضوع، وجود خواهد داشت. این قابلیت مفید Workspace هنوز به طور گسترده در دسترس نیست. اما دسترسی به آن از امروز همراه با Dark theme ارائه می‌شود.

همچنین به منظور بهبود تجربه کدنویسی و توسعه‌دهنده، Google Bard (artificial intelligence chatbot) با ارائه پیوندهایی از هفته آینده، کاربر را به بلوک‌های خاص کد یا سایر متن‌های نقل‌قول ‌شده منتقل می‌کند، و ارائه کد را دقیق‌تر می‌کند. به طور مشابه، دکمه “Export” به زودی فراتر از Google Colab به Replit گسترش می یابد و بتدا در Python تعبیه می شود.

در همین حال، Google Bard به زودی از بارگذاری تصویر به منظور امکان ارسال درخواست تصویری و متنی، پشتیبانی خواهد کرد. به عنوان مثال، می‌توان تصویری از دو سگ را به همراه درخواست تهیه یک شرح خنده‌دار درباره این دو در Bard ارسال کرد. تجزیه و تحلیل تصویر برای تشخیص سوژه‌ها توسط Google Lens انجام خواهد شد.

همچنین نتایج می تواند شامل تصاویر باشند. به عنوان مثال، درصورت تمایل به اطلاع از مکان‌های گردشگری، هر پیشنهاد با یک عکس همراه خواهد بود.

گوگل همچنین در حال کار بر روی ادغام برنامه های شخص اول خود مانند Gmail، Docs، Sheets و Maps با برنامه‌های شخص ثالثی مانند برنامه‌های تولید تصویر با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی خانواده  Firefly متعلق به Adobe است.

پس از این ادغام با ارسال یک درخواست در Bard، روند تولید پاسخ توسط سرویس دیگری انجام خواهد شد.Bard در آینده به مدل Gemini Google DeepMind خواهد پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.