انتشار نسخه iOS 16.6  برای توسعه دهندگان

اکنون شرکت کنندگان برنامه بتای iOS و iPadOS می توانند آخرین نسخه بتا iOS 16.6 و iPadOS 16.6 را نصب کنند.

به گزارش تکناک، برای کاربران معمولی در انتظار انتشار به‌روزرسانی پایدار، این انتشار نسخه بتای چهارم برای توسعه‌دهندگان به معنی نزدیک شدن به یک نسخه پایدار است.

نسخه بتای چهارم بیش از دو هفته پس از انتشار بتای سوم در دسترس قرار گرفته است. طبق معمول، این نسخه‌ها برای مقاصد آزمایشی و رفع تمام اشکالات هستند و پس از آنها نسخه پایدار در آینده نزدیک با اطمینان بیشتری منتشر خواهند شد.

نحوه نصب بتا چهارم iOS 16.6 و IPADOS 16.6

توسعه‌دهندگان امکان بررسی iOS 16.6  را دارند. توسعه دهندگان ثبت نام کرده می توانند با دسترسی به تنظیمات، در نسخه بتا شرکت کنند. پس از آن، آنها می توانند با مراجعه به منوی به روز رسانی نرم افزار و انتخاب Beta Updates به نسخه iOS 16 Developer Beta دستگاه خود را به روز کنند. بدین منظور، به یک Apple ID مرتبط با حساب توسعه دهنده نیاز خواهید داشت.

  • وارد برنامه Settings شوید
  • به منوی Software Update بروید
  • روی Beta Updates برای دریافت iOS 16 Developer Beta ضربه بزنید

iOS 16.6 و iPadOS 16.6 نقطه شروع برای تأیید کلید تماس با iMessage هستند. این ویژگی امکان احراز هویت و اطمینان از حقیقی بودن مخاطبان دارندگان iOS/iPadOS را فراهم می‌کند. هدف این ویژگی بهبود امنیت کاربران مواجه با “تهدیدات دیجیتالی خارق العاده” به ویژه روزنامه‌نگاران، مقامات دولتی و افرادی روبرو با تهدیدات احتمالی است.

با توجه به گزارش MacRumors، اپل در نظر دارد تایید کلید تماس iMessage را در سال 2023 به آیفون ها و سایر دستگاه‌ها برساند. این یکی از آخرین ویژگی های بزرگی است که در iOS 16 مشاهده خواهد شد. و پس از آن شاهد انتشار کامل iOS 17 تا سپتامبر خواهیم بود. iOS 17 در نسخه بتای خصوصی در دسترس است و اپل وعده انتشار بتای باز را برای جولای 2023 داده‌است.

اپل هنوز تاریخ انتشار رسمی iOS 16.6 را اعلام نکرده است.

با این حال، تا زمان پیش‌روی آزمایش بتا، نباید زیاد طول بکشد. این به‌روزرسانی همچنین با به‌روزرسانی Beats Studio Buds همراه خواهد بود. بتا 2 همچنین هنگام تلاش برای ورود به iCloud در ویندوز هنگام اتصال آیفون و رایانه شخصی ویندوز به دو شبکه Wi-Fi متفاوت، یک پیام جدید اضافه کرده‌است. درخواست جدید به شما توصیه می کند از شبکه دیگری استفاده کنید و آیفون و رایانه شخصی ویندوزی خود را به یک شبکه متصل کنید.

این ویژگی‌ها در حال پیشرفت هستند، اپل ممکن است برخی از آنها را تغییر دهد یا آنها را در به‌روزرسانی نهایی قرار ندهد. در حال حاضر، کاربران نسخه پایدار از iOS 16.5 و تمام ویژگی های افزوده لذت می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.