اولین حضور شرکت تکنو در MWC خبرساز شد

تکنو برند نوآورانه فناوری که برای اولین بار در نمایشگاه MWC 2023 در بارسلون حضور یافته است با عرضه محصولات متنوع خود حسابی خبرساز شده است.

به گزارش تکناک، این برند اولین گوشی هوشمند تاشو پرچمدار برتر خود، PHANTOM V Fold را در این رویداد عرضه خواهد کرد. همچنین تکنو گوشی سلفی هیجان انگیز SPARK Pro 10 ، لپ تاپ ارتقا یافته MEGABOOK S1 2023 با آخرین پردازنده Core™ نسل سیزدهم اینتل را عرضه کرده است. این شرکت همچنین برخی محصولات منتخب از طیف گسترده محصولات AIoT خود، را به نمایش گذاشته است و ارزش اکوسیستم دیجیتالی نوآورانه خود را به به رخ کشیده است.

PHANTOM V FOLD: یک تلفن هوشمند تاشو قدرتمند و ممتاز

این شرکت PHANTOM V Fold، اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در روز دوم کنگره در یک رویداد ویژه معرفی خواهد کرد. این دستگاه به عنوان جدیدترین محصول از گوشی های هوشمند برتر TECNO از زیر مجموعه تجاری PHANTOM، قصد ارتقا تجربه محصولات هوشمند تاشو ممتاز را با مجموعه ای از فناوری های توسعه یافته توسط شرکت، همکاری های کلیدی و طراحی نوآورانه دارد.

PHANTOM V Fold اولین گوشی هوشمند تاشو از چپ و راست جهان خواهد بود و شامل پردازنده پرچمدار Dimensity 9000+ مدیاتک می‌شود. پردازنده دو سیم کارته 5G‌ سفارشی شده آن مخصوص این دستگاه است، و توسط TSMC  با پردازشگر پیشرفته ۴ نانومتری تولید می شود. این دستگاه تاشو عملکرد فوق‌العاده روان به همراه مصرف انرژی کم ارائه می‌دهد.

این گوشی همچنین به سیستم عکاسی 5 لنزی فوق شفاف، شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سفارشی فوق حساس به نور، دو لنز دیگر در عقب و همچنین دو لنز جلو مجهز خواهد شد. این سیستم یک تجربه عکاسی هیجان انگیز ممکن با طراحی تاشو گوشی از جمله امکان ثبت تصاویر سلفی‌ پیشرفته‌ با دوربین عقب و تماس‌های ویدیویی جذاب با صفحه‌نمایش بزرگ را به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر نمایش PHANTOM V Fold در غرفه TECNO، این دستگاه تنها دستگاه تاشو مجهز به پردازنده Dimensity 9000+ در غرفه MWC مدیاتک به عنوان بخشی از تعامل TECNO با شرکای استراتژیک مختلف خود در نمایشگاه خواهد بود.

تغییر چشمگیر عملکرد و تصاویر سلفی با ارائه SPARK 10 PRO

SPARK 10 Pro، مدل برتر سری کاملاً جدید SPARK، نیز برای اولین در MWC به نمایش در‌آمد. این دستگاه با طراحی مطابق با سلایق نسل  Z(نسل با سابقه در استفاده از فناوری ـ متولدین اواسط دهه ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰) و مد روز خود قابلیت سلفی پیشرفته و عملکرد قوی در جامعه هدف خود، متمایز است.

SPARK 10 Pro دارای یک دوربین سلفی درخشان 32 مگاپیکسلی فوق العاده شفاف با فلاش دوگانه و همچنین دوربین عقب 50 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی های شگفت انگیز در هر نوری است.

علاوه بر سلفی های برتر، پردازنده بازی قدرتمند Helio G88 SPARK 10 Pro مدیاتک یک تجربه شگفت انگیز برای گیمرها و یک تجربه کاربری فوق العاده روان برای استفاده روزانه ایجاد می کند. و پنل پشتی شیشه‌ای منحصر به فرد با روکش براق خود احساس راحتی در دست ایجاد می‌کند.

با این ویژگی‌ها، SPARK 10 Pro برای افراد پیشگام و نمایش حس و حال آنها، عالی است. عرضه رسمی سری SPARK 10 در ماه مارس آغاز خواهد شد. اما SPARK 10 Pro ابتدا در غرفه TECNO  در MWC نمایش داده خواهد شد.

MEGABOOK S1 مجهز به جدیدترین پردازنده اینتل

همچنین در غرفه TECNO لپ تاپ پرچمدار ممتاز MEGABOOK S1 به نمایش در خواهد آمد. این دستگاه برای اولین بار در دسامبر 2022 راه اندازی شد و به تازگی به آخرین پردازنده نسل سیزدهم اینتل مجهز شده است. این دستگاه با وزن 1.35 کیلوگرم (2.97 پوند) و تنها 13.5 میلی متر ضخامت (0.53 اینچ)، امکان محاسبات قدرتمند را در یک سیستم قابل حمل فراهم می کند.

MEGABOOK S1 2023 به همراه قابلیت SwiftTransfer PC شامل ژست‌های حرکتی ارائه می شود. و از اتصال OneLeap نسل جدید TECNO، برای اشتراک گذاری داده، مدیریت فایل، همکاری چند صفحه‌ای و اشتراک شبکه معکوس در سراسر اکوسیستم دیجیتال TECNO پشتیبانی می کنند. در نتیجه، کاربران می توانند از یکپارچگی عمیق تر بین دستگاه های خود و تجربه دیجیتال جامع آن لذت ببرند.

MWC 2023: نمایش نوآوری‌های TECNO

از سال 2019، TECNO در تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال با راه اندازی استراتژی AIoT، فعالیت خود را با هدف متحول کردن سبک زندگی دیجیتال مصرف کنندگان هدف و الهام بخشی به آنها در زندگی آغاز کرد. با این چشم انداز، کسب و کار AIoT TECNO به سرعت به مجموعه ای شامل پوشیدنی های هوشمند، محصولات صوتی هوشمند، لپ تاپ ها، دستگاه های خانه هوشمند و موارد دیگر تبدیل شده است. TECNO ارزش اکوسیستم دیجیتال خود را در MWC 2023، متمرکز حول گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های خود به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های تجاری هوشمند MEGABOOK S1 2023، شرکت لپ‌تاپ‌های سری MEGABOOK و دستگاه های شخصی هوشمند خود از جمله هدفون True 1 و Ultimate 1 TWS و از مجموعه دستگاه های خانه هوشمند خود دوربین Wi-Fi امنیتی و روتر Wi-Fi را ارائه خواهد کرد. بازدیدکنندگان غرفه TECNO می‌توانند ضمن کشف نوآوری های فناوی آن، روحیه آینده نگر و جاه طلبانه برند را تجربه کنند.

TECNO در اولین حضور خود در MWC با راه اندازی یک دستگاه جدید برجسته و نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات AIoT، اعتماد به موقعیت خود به عنوان یک ستاره در حال ظهور در صنعت را نشان می‌دهد. بر اساس فلسفه خود، هیچ چیز جلودارش نخواهد بود و به نوآوری مشتری محور تعهد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.