اولین خودروی شیائومی سال آینده به بازار می آید

شرکت شیائومی اعلام کرد اولین خودروی تولیدی خود را با تعیین قیمت در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، از زمان اعلام ورود شیائومی به صنعت خودروسازی، انتظارات میان متخصصان صنعت و مصرف‌کنندگان رشد یافته است. پیشرفت اولین مدل خودروی شیائومی موضوعی جالب برای بسیاری شده و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که پیشرفت قابل توجهی رخ داده است.

به گزارش CNMO، یک تأمین‌کننده درگیر در پروژه اعلام کرده است که قیمت‌گذاری برای مدل اول خودروی شیائومی نهایی شده است.

پیشرفت تولید ثابت و مراحل آزمایشی آتی

FAW Fuwei شرکت قطعات خودروی محدود، مستقر در چانگ چون، درگیری فعال خود با پروژه خودروی شیائومی را تأیید کرده و اعلام کرده است که چندین شعبه آن به تیم خرید خودروی شیائومی پیوسته‌اند. این پیشرفت نشانگر پیشرفت قابل توجهی در همکاری بین شیائومی و تأمین‌کنندگان آن است.

قبل‌تر، فاش شدن اطلاعاتی در رسانه‌های اجتماعی که شروع قیمت خودروی شیائومی را با ۱۴۹،۹۰۰ یوان (۲۰،۷۷۷ دلار) اعلام کرده بود، بحث‌هایی را در پی داشت. با این حال، وانگ هوآ، رئیس روابط عمومی شیائومی، این اطلاعات را غلط اعلام کرد.

طبق گزارشات، تولید خودروی شیائومی پیشرفت مستمری دارد. در ماه می امسال،  لو وی بینگ، شریک و رئیس‌مدیرعامل شیائومی، اعلام کرد که پروژه خودرو به خوبی پیشرفت کرده و وارد مرحله توسعه شتاب‌دار شده است. خودرو در ماه ژانویه امسال به همراه بنیانگذار  لی جون در برف آزمایش شد. آزمایشات بیشتری در فصل تابستان و زمستان امسال برنامه‌ریزی شده‌اند. طبق برنامه، خودروی شیائومی قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به‌طور رسمی رونمایی شود.

گروه شیائومی در تازه‌ترین گزارش مالی خود برای فصل اول سال ۲۰۲۳ به روزرسانی‌هایی درباره کسب‌وکارهای نوآورانه خود، از جمله خودروهای الکتریکی هوشمند، پرداخته است. با وجود کاهش در کل درآمد نسبت به همان دوره در سال ۲۰۲۲، سود خالص تعدیل شده شرکت افزایش قابل توجهی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.