اولین کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI برگزار می شود

شرکت OpenAI  اعلام کرده است که قصد دارد اولین کنفرانس توسعه دهندگان خود را با نام OpenAI DevDay برگزار کند.

به گزارش تکناک، این رویداد یک روزه، که برای تاریخ 6 نوامبر برنامه‌ریزی شده است، توسعه‌دهندگان را از سراسر جهان برای جلسات فنی، نمایش محصولات و سخنرانی زنده اصلی در سان فرانسیسکو گردهم می‌آورد.

OpenAI از طریق این کنفرانس، قصد دارد روابط خود را با جامعه توسعه‌دهندگان ، که در پذیرش سریع فناوری‌های هوش مصنوعی آن نقش مهمی داشته است تقویت کند.

شرکت OpenAI می گوید :رویداد یک روزه باعث می‌شود صدها توسعه‌دهنده از نقاط مختلف جهان با تیم OpenAI گردهم آیند تا ابزارهای جدید را مشاهده کرده و ایده‌های جدید را مبادله کنند.

شرکت‌کنندگان حضوری همچنین قادر خواهند بود در جلسات تفکیکی که توسط اعضای تیم فنی OpenAI برگزار می‌شود شرکت کنند. ما منتظر هستیم تا آخرین کارهای خود را نشان دهیم و به توسعه‌دهندگان کمک کنیم تا چیزهای جدیدی بسازند.

شرکت در سال 2020 دسترسی به مدل‌های خود را از طریق رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) فراهم کرد، که مایکروسافت یکی از اولین استفاده‌کنندگان آن بود. امروزه، بیش از 2 میلیون توسعه‌دهنده در حال حاضر از مدل‌های OpenAI مانند GPT-4، GPT-3.5، Dall-E و Whisper در برنامه‌ها و محصولات خود استفاده می‌کنند.

رویداد OpenAI DevDay احتمالاً شامل به‌روزرسانی‌هایی در مورد  ChatGPT خواهد بود، که از GPT-4 و GPT-3.5 بهره می‌برد.

OpenAI خود را با غول‌های هوش مصنوعی مانند گوگل و مایکروسافت که در حال رقابت برای حفظ سرعت هستند، در خط مقدم نوآوری در هوش مصنوعی قرار می‌دهد.

اخیراً، این شرکت ChatGPT Enterprise را معرفی کرده است، که تعدادی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که در حال حاضر برای کاربران عادی ChatGPT در دسترس نیست. این پس از اولین اعلام مایکروسافت در مورد Bing Chat Enterprise اتفاق افتاده است.

از طرف دیگر، چهار شرکت فناوری (مایکروسافت، OpenAI، گوگل و Anthropic) در ماه جولای برای ایجاد انجمن مدل‌های Frontier همکاری کرده‌اند. هدف از این گروه تضمین “توسعه ایمن و مسئولانه” هوش مصنوعی تولیدی است، به ویژه برای مدل‌های هوش مصنوعی مرزی.

جزئیات ثبت نام برای این گردهمایی هنوز اعلام نشده است، اما وب‌سایت DevDay می‌گوید ثبت نام توسعه‌دهندگان حضوری در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد. شرکت همچنین قصد دارد ارائه اصلی DevDay را به صورت زنده پخش کند تا برای توسعه‌دهندگان در سراسر جهان قابل دسترس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.