5 برنامه برتر سرعت‌سنج برای گوشی‌های اندرویدی

  اپلیکیشن های  سرعت سنج زیادی برای اندروید وجود ندارد، اما برخی از موارد موجود، کارایی خوبی ارائه می‌دهند

گوشی های هوشمند از جمله گوشی های اندرویدی توانایی انجام کارهای زیادی از جمله سنجش سرعت را دارند همچنین برای انجام کارهای مختلفی به کار می‌آید.

به گزارش تکناک، دوندگان می‌توانند از آنها برای سنجش سرعت خود و علاقه مندان به خودرو می توانند به دلایل مختلف از آنها استفاده کنند.

اپلیکیشن های  سرعت سنج زیادی برای اندروید وجود ندارد، اما برخی از موارد موجود، کارایی خوبی ارائه می‌دهند. البته سرعت سنج واقعی بهتر از هر اپلیکیشنی عمل می کند. این موارد تنها در شرایط ضروری و قطع سرعت سنج به هر دلیلی توصیه می‌شود.

بهترین برنامه های سرعت سنج اندرویدی

  • GPS Speedometer and Odometer
  • DigiHUD Speedometer
  • Drag Racer Car Performance
  • SpeedView
  • Ulysse Speedometer

برنامه GPS Speedometer and Odometer

این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های سرعت سنج است و به‌صورت آفلاین کار می کند. همچنین هنگام اتصال به اینترنت با دقت 98 درصد به اندازه‌گیری سرعت می‌پردازد. علاوه بر این، این برنامه امکان ردیابی سرعت، میانگین سرعت، مسافت، زمان سفر و حداکثر سرعت را فراهم می‌کند. همچنین دارای یک صفحه نمایش ساده است و فقط سرعت را نشان می دهد. نسخه رایگان آن شامل تبلیغات می‌شود و در نسخه پولی تبلیغات نشان داده نمی‌شود. به غیر از این، هر دو یک کار را انجام می دهند.

برنامه DigiHUD Speedometer

DigiHUD Speedometer یک برنامه سرعت سنج با نمایشگر سرعت دیجیتال است.نمایشگر آن اطلاعات مفیدی از جمله، سرعت، مسافت سفر، میانگین سرعت و حداکثر سرعت را به کاربر می دهد.

همچنین شامل قطب نما، کیلومتر شمار و ساعت می‌شود. این برنامه با بهره‌مندی از طراحی ساده ساعت دیجیتال، بررسی موارد مورد نظر را به خصوص در شب، آسان تر می کند. نسخه حرفه‌ای دارای ویژگی های اضافی برای کاربران است. هیچ کدام از نسخه ها تبلیغات نشان نمی‌دهند.

Drag Racer Car Performance

Drag Racer یک اپلیکیشن سرعت سنج برای مسابقات اتومبیلرانی در گوشی های Android (open-source operating system for mobile devices created by Google) است. این برنامه مسافت و سرعت را به شکل یک نمودار به منظور نمایش الگوی شتاب، نشان می دهد. همچنین فاصله با هر بازه سرعت را نشان می دهد. بنابراین، می توان زمان رسیدن به سرعت 20، 30 مایل در ساعت و غیره را مشاهده کرد.

همچنین می توان از میان واحد‌های مایل و کیلومتر انتخاب کرد. این برنامه برای کارایی صحیح به اتصال GPS و مجوز GPS نیاز دارد. این توسعه دهنده همچنین دارای یک برنامه استاندارد GPS Speedometer است. هر دو برنامه کارایی مناسبی دارند و انتخاب‌های خوبی هستند.

SpeedView

SpeedView یکی دیگر از محبوب ترین اپلیکیشن های سرعت سنج برای سیستم عامل اندروید (سیستم‌عامل موبایل ساخت شرکت گوگل) است و ویژگی های خوب زیادی دارد. این برنامه شامل نمایشگر معمولی با امکان بررسی سرعت و سایر آمار رانندگی در یک نگاه می‌شود. مواردی مانند زمان حرکت، زمان توقف، مسافت، سرعت و موارد دیگر را نیز ردیابی می کند. همچنین دارای قطب نما، نمودارهایی برای آمار کاربر و موارد دیگر است. حتی در صورت حرکت بسیار سریع به کاربر هشدار می دهد. برنامه دارای نسخه رایگان و حرفه ای است و نسخه پولی تنها شامل چند ویژگی اضافی می‌شود.

Ulysse Speedometer

این برنامه یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن های سرعت سنج اندروید موجود است و علاوه بر ویژگی های اولیه‌ای مانند ردیابی آمار، نمایشگر سرعت، و گزینه‌هایی مانند سرعت متوسط ​​کاربر، همچنین شامل ارتفاع سنج، قطب نما، تابلو فرمان برای تغییر هر عملکرد، هشدارهای محدودیت سرعت و مجموعه ای از ابزارهای دیگر می‌شود. این برنامه همچنین مواردی مانند باتری و دمای گوشی را به منظور اطمینان از عدم آسیب دستگاه، نشان می دهد. لیست ویژگی های آن گسترده است و اجرای آن نیز بسیار مناسب است. نسخه رایگان دارای تبلیغات است و نسخه پولی شامل تبلیغات نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.