امکان اتصال آیفون به رایانه شخصی ویندوزی با برنامه Unison

اینتل با معرفی اپلیکیشن Unison برای اندروید، iOS و ویندوز به کاربر امکان همگام‌سازی گوشی‌ هوشمند، دستگاه‌های iOS را می‌دهد

با وجود امکان اتصال تلفن اندرویدی با رایانه شخصی ویندوز 11 از جمله لپ تاپ گلکسی از طریق برنامه Phone Link مایکروسافت، پیش از این هیچ راهی برای اتصال آیفون به رایانه شخصی ویندوزی وجود نداشته است.

به گزارش تکناک، اکنون، اینتل راه حلی برای آن دارد و با معرفی اپلیکیشن Unison برای اندروید، iOS و ویندوز به کاربر امکان همگام‌سازی گوشی‌های هوشمند، حتی دستگاه‌های iOS با رایانه شخصی ویندوزی را می‌دهد.

این برنامه در نوامبر 2022 معرفی شد، اما اکنون در دسترس قرار گرفته است. اگرچه طبق ادعای اینتل، دسترسی به اپلیکیشن Unison در لپ‌تاپ‌های انتخابی Intel Evo Intel 12th Gen ممکن است، اما کاربران WindowsCentral توانسته‌اند برنامه Unison اینتل را روی رایانه‌های شخصی دیگر از جمله رایانه‌های مبتنی بر ARM کوالکام نصب کنند. این برنامه را می توان از Microsoft Store دانلود کرد.

برای همگام‌سازی دستگاه اندروید یا iOS با رایانه شخصی ویندوزی، باید اپلیکیشن Unison را هم روی رایانه و هم در تلفن هوشمند خود داشته باشید. بسته به استفاده از اندروید یا iOS ، می توان آن را از Google Play یا App Store بر روی گوشی هوشمند خود دریافت کرد.

بر اساس گزارش ها، اپلیکیشن Unison اینتل عملکرد خوبی داشته‌است و حتی اتصال بهتری نسبت به برنامه Phone Link مایکروسافت ارائه می دهد. همانند Phone Link، کاربران اندروید و همچنین iOS، می‌توانند اعلان‌ دریافت، عکس‌های خود را مرور، فایل‌ها را ارسال ، پیام‌های متنی دریافت/ارسال کنند و بسیاری موارد دیگر را انجام دهند. در حال حاضر، به دلیل عملکرد محدود، هر بار تنها یک رایانه شخصی و یک تلفن هوشمند با آن همگام می‌شود.

تنها تفاوت همگام‌سازی آیفون با رایانه شخصی ویندوزی با استفاده از دستگاه اندرویدی، یک مرحله اضافی در هنگام تنظیم برای امکان همگامی بلوتوثی است. جدای از آن، همه موارد در اندروید و iOS بسیار مشابه کار می کند. این درخواست طولانی مدت از سوی کاربران iOS برای اتصال دستگاه های خود به ویندوز، اکنون به لطف اینتل در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.