گلکسی S23 اولترا با رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شود

سامسونگ با عرضه سری گلکسی S23 در سال جدید میلادی خبرهای خوبی برای مشتریان خود دارد.

به گزارش تکناک، دستگاه‌های مورد انتظار  عرضه در ماه فوریه، از طراحی پرزرق و برقی برخوردار نخواهند بود، اما سامسونگ در حال انجام تمامی اقدامات لازم برای بهبود تجربه کاربری آنهاست.

انتظار می‌رود این گوشی‌های گلکسی پیشرفته عملکرد و مدیریت حرارت بهتر، همچنین فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای نسخه پایه، دوربین‌های و عمر باتری بهبود یافته به همراه داشته باشند. با این حال، این گوشی ها رم بیشتری نخواهند داشت.

برترین نسخه گلکسیS23 اولترا در پایگاه داده Geekbench ظاهر و برخورداری آن از رم 12 گیگابایتی تایید شد. طبق گواهی آن به نظر می‌رسد این دستگاه بهره‌مند از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با اندروید 13 ارائه می‌شود.

این دستگاه در تست عملکرد CPU تک هسته ای 1495 امتیاز و در تست عملکرد CPU چند هسته ای 4647 امتیاز کسب کرده‌است. امتیاز چند هسته ای آن نسبت به سایر گوشی های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 پایین‌تر است. با این حال، در موارد دیگر، این گوشی امتیازی مشابه با سایر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 مانند Vivo X90 Pro+ و iQOO 11 Pro کسب کرده است.

طبق گزارش‌ها، سری گلکسی  S23 دارای نمایشگر روشن‌تری حتی در گلکسی  S23 پایه است. همچنین طبق شایعات، دستگاه‌های این خط تولید با دریافت یک راه‌حل خنک‌کننده بهبودیافته از عملکرد بهتر تحت فشار مداوم برخوردار خواهند بود و ترجیح سامسونگ بر استفاده از نسخه‌ی برتر اسنپدراگون 8 نسل 2 با سرعت تنظیم 3.36 گیگاهرتز برای هسته پردازنده اصلی خود (Cortex-X3) بوده‌است.

پیش از این، گوشی‌های سامسونگ همراه با تراشه‌های اگزینوس عملکرد مناسبی نسبت به همتایان اسنپدراگون خود نداشته‌اند. در سال 2022، سامسونگ نسخه‌های بیشتری از گلکسی S22 با اسنپدراگون را به سراسر جهان ارسال کرد، اما حتی اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز با مشکلات گرمایش بیش از حد و کاهش عملکرد مواجه بود و منجر به بروز مشکلات عملکردی تحت فشار مداوم می‌شد. امیدواریم با توجه به عملکرد فوق‌العاده چیپست سری گلکسی S23 در گوشی‌های غیر سامسونگ، این دستگاه‌ها عملکرد خوبی ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.