اپل واچ اولترا 2 رسما معرفی شد

اپل جدیدترین ساعت هوشمند پرچمدار خود، یعنی اپل واچ اولترا 2 را معرفی کرده است.

به گزارش تکناک، طراحی اولترا 2 بسیار شبیه به نسل اول اپل واچ اولترا است، که به این معناست که اکثر به‌روزرسانی‌ها در داخل دستگاه انجام شده است.

ساعت دارای نمایشگر به‌روز شده‌ای از مدل اولترا قبلی است، با روشنایی 3,000 نیت که اپل می‌گوید روشن‌ترین نمایشگری است که تا به حال یک اپل واچ داشته است.

اپل ادعا می‌کند که شارژ اپل واچ اولترا به مدت 72 ساعت با یک بار شارژ در حالت کم مصرف دوام خواهد آورد . همچنین بدنه این ساعت از 95 درصد تیتان بازیافتی ساخته شده است.

در حالی که سخت افزار Ultra به روزرسانی شده است ، برخی از بزرگترین تغییراتی که کاربران Apple Watch در سال جاری می بینند با WatchOS 10 همراه خواهد بود که ویجت ها و آیکون های برنامه مجدداً طراحی شده و ویژگی های جدید نقشه برداری و دوچرخه سواری را به رابط کاربری می آورد. یک face watch جدید نیز به نام Modular Ultra از لبه بیرونی صفحه نمایش استفاده می کند.

قیمت  اپل واچ اولترا 2  799 دلار است  و در تاریخ 22 سپتامبر برای سفارش دهندگان آنلاین ارسال می شود. اپل ساعت جدید را در Apple Park در Cupertino به عنوان بخشی از رویداد “Wonderlust” معرفی کرد. به روزرسانی های Apple Watch Series 9 و ارزان تر SE نیز اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.