اپل واچ سری 8 با حسگرهای جدید و تمرکز بر سلامتی معرفی شد

اپل واچ جدید

اپل واچ سری 8 که به تازگی معرفی شده است شامل به روز رسانی مدل قبلی با تمرکز بر بهبود سرعت و تناسب اندام است.

به گزارش تک ناک، شایعات به بازطراحی قابل توجه اپل واچ برای دو نسل قبلی اشاره داشتند. در عوض، برای سال 2022، اپل طراحی موجود را با تغییرات جزئی تکرار کرد که تجربه کلی استفاده از ساعت را بهبود می بخشد . اپل واچ سری 8 را می توان به راحتی با اپل واچ سری 7 که قبل از آن معرفی شده بود اشتباه گرفت. شاسی منحنی، Digital Crown، بریدگی بلندگوها و صفحه نمایش لبه به لبه یکسان هستند.

طراحی بیرونی برای قرار دادن سنسور دمای بدن جدید نیازی به تغییر خاصی نداشت. از تماس سنسور موجود با پوست برای اندازه گیری دوره ای روند دما استفاده می کند.
مشابه دیگر حسگرهای سلامت در اپل واچ، سنسور دما جایگزین تجهیزات پزشکی اختصاصی نیست. در عوض، اگر روندی نشان دهنده مسائل بهداشتی مانند سلامت زنان باشد، به کاربر هشدار می دهد.

این دستگاه می تواند تخمینی از تاریخ تخمک گذاری ارائه دهد تا به زنان کمک کند تا درک بهتری از چرخه قاعدگی خود داشته باشند. داده‌های ردیابی چرخه در دستگاه رمزگذاری شده است و فقط با یک رمز عبور می‌توان قفل را باز کرد.
همچنین یک حالت جدید کم مصرف می تواند تا 36 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ به شما بدهد. این حالت کم مصرف ویژگی های خاصی مانند صفحه نمایش همیشه روشن را غیرفعال می کند. این ویژگی در اپل واچ سری 4 به بعد در دسترس است.
گزینه های رنگ آلومینیومی عبارتند از Midnight، Starlight، Silver، و (محصول) RED. استیل با رنگ نقره، گرافیت و طلا.
در خصوص قیمت عرضه محصولات جدید هم باید گفت مشتریان اپل می توانند آن را با قیمت 399 دلار برای GPS و 499 دلار برای گزینه تلفن همراه خریداری کنند. خرید این مدل به مشتریان سه ماه Fitness+ را رایگان می دهد. این محصولات از 16 سپتامبر (۲۵ شهریور) در دسترس خواهد بود و مردم می توانند از امروز آن را سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.