ایراد جدید صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی S24 اولترا سامسونگ

چندین کاربر در ردیت گزارش کرده‌اند که با اشکال  نگران‌کننده‌ای در صفحه نمایش گوشی‌های  گلکسی S24 اولترا سامسونگ، مواجه شده‌اند.

به گزارش تک‌ناک،این مشکل به صورت یک خط سبز مداوم ظاهر می‌شود. یا در یک مورد، دو خط سبز و سفید در سراسر صفحه نمایش دیده می‌شود.

کاربران آسیب‌دیده تأیید کرده‌اند که روش‌های عیب‌یابی استاندارد مانند راه‌اندازی مجدد دستگاه یا انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه، خط سبز را حذف نمی‌کنند.

در حالی که به نظر می‌رسد تعداد موارد گزارش‌شده در حال حاضر محدود است، ظهور دو مورد مجزا در مدت زمان کوتاه، نگرانی‌هایی را در مورد مشکلات احتمالی کنترل کیفیت در این گوشی پرچمدار ایجاد می‌کند.

کاربری با شناسه Ok_Marketing_6979، گزارش داد که این مشکل تنها شش روز پس از خرید بر روی Galaxy S24 Ultra او ظاهر شده است.

هر دو فرد درگیر خواستار رفع مشکل از اپراتورهای تلفن همراه خود شده‌اند و درخواست تعویض دستگاه یا بازپرداخت کامل را داشته‌اند. اما با گزارش‌ها، هنوز راه‌حل رضایت‌بخشی دریافت نکرده‌اند.

اگرچه مهم است که تأیید کنیم موارد گزارش‌شده ممکن است نماینده‌ای از مشکلات گسترده تولید نباشند، اما رخداد آن‌ها نیازمند تحقیقات بیشتر از سوی سامسونگ است. این شرکت هنوز به طور رسمی در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است و باعث نگرانی بسیاری از کاربران در مورد کیفیت کلی دستگاه و پاسخگویی به خدمات مشتری شده است.

لازم به ذکر است که مشکل خط سبز ممکن است مربوط به نرم‌افزار باشد و یک به‌روزرسانی آینده به طور بالقوه بتواند آن را حل کند. با این حال، عدم پاسخگویی فوری سامسونگ به خود مشکل و همچنین نگرانی‌های کاربران برای خریداران اولیه گوشی هوشمند Galaxy S24 Ultra نگران‌کننده است.

با پیشرفت اوضاع، برای سامسونگ حیاتی خواهد بود که به این نگرانی‌ها به طور شفاف و سریع رسیدگی کند. بررسی علت خط سبز، ارائه راه‌حل‌های به موقع به کاربران آسیب‌دیده و برقراری ارتباط واضح در مورد رفع‌های نرم‌افزاری یا تعویض‌های سخت‌افزاری احتمالی در حفظ اعتماد مصرف‌کننده به Galaxy S24 Ultra ضروری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.