نحوه فعال سازی اینترنت رایگان نوروزی ایرانسل

ایرانسل از بسته اینترنت نوروزی ۱۴۰۲ خود رونمایی کرد. این بسته، شامل بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با قیمت تخفیفی و شانس برنده شدن روزانه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه برای هزار نفر است.

به گزارش تکناک به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، می‌توانند از هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای که این اپراتور برای نوروز تدارک دیده، برخوردار شوند.

بسته تخفیفی نوروزی

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل ، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، 30 روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

 

بیشتربخوانید:

 

لطفا به موارد زیر توجه داشته باشید:

اعتبار بسته‌ خریداری شده ۳۰ روز است.

این بسته‌ بر اساس میزان مصرف شما در لنز، فیلیمو و روبیکا پیشنهاد می‌شود.

برای اطلاع از شامل شدن برای خرید این بسته به ایرانسل‌من مراجعه کنید.

برای استفاده از بسته نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌ لنز و فیلیمو نیست (در صورتیکه از قبل اشتراک لنز و فیلیمو را خریداری کرده‌اید، از حساب کاربری خود خارج شوید).

هزینه اینترنت بسته‌ تخفیفی به صورت تمام‌بها محاسبه می‌شود.

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

8 دیدگاه برای “نحوه فعال سازی اینترنت رایگان نوروزی ایرانسل

  1. هیدا کوهی گفته:

    جناب ایرانسل متاسفم برای شما، اولا کجای دنیا بابت هدیه پول می‌گیرند!!؟ ثالثا اگر فحش،،، میدادی بهتر از این مثلا هدیه بود!!؟ مکالمه کیلویی چنده!؟ شما را به خیر و ما را به سلامت

  2. امیر حسین گفته:

    اینترنت ایرانسل خیلی ضعیفه و سایت خارجی رو باز نمی کنه ولی همراه اول بهتره و بعضی بازی های خارجی رو بازی میکنه همراه اول خیلی بهتره

  3. قدرت اله کریمی خرمی گفته:

    ضمن عرض تبریک سال جدید خدمت شما سروران گرامی واقعا برای ایرانسل متاسفم با این اینترنت بسیار ضعیف و بدرد نخورش تا حالا هر موقع من بسته خریدم نتونستم استفاده کنم به نظر شما این حق الناس نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.