این اقامتگاه شما را به دنیایی خارق‌العاده می برد

 یک اقامتگاه لوکس به وسعت 97 هکتار با الهام از فضای صحرای خشن یوتا در حال راه اندازی است که می تواند حال و هوای فیلم های علمی تخیلی را برای گردشگران تداعی کند.

به گزارش تکناک،پروژه‌ای با نام OutpostX شامل ده اقامتگاه متمایز است. از جمله آنها، خانه‌ای صخره‌ای و ساخته شده از سنگ های تراشیده شده و گنبد شیشه‌ای است که برای نمایش زیبایی‌های آسمان شب ایده‌آل است. اقامتگاه Fantasy Lux با استفاده از سنگ مصنوعی ساخته شده که به شدت به سنگ واقعی شبیه است و ظاهری خیره‌کننده مانند یک غار به خود گرفته است.

علاوه بر این، این اقامتگاه با تختی هوشمند تجهیز شده که به طور مکانیکی به فضای باز حرکت می‌کند تا تماشای ستارگان ساده‌تر شود. مدلی دیگر با نام Cave Villa نیز در دسترس است که در اندازه کوچکتر و با کیفیت ساده‌تر ارائه می‌شود.

اقامتگاه Zen Lux همچنین با گنبد شفافی برای دیدن ستارگان و حمام آینه‌ای یک‌طرفه برای حفظ حریم شخصی در هنگام دوش گرفتن در فضای باز مجهز است.

و در نهایت، Sky Lodge وجود دارد که توسط مت گراهام، یک کارشناس بقا در طبیعت، طراحی شده است. این خانه با الهام از خانه‌های درختی در بالی، دارای تخت بزرگ است که از سقف آویزان شده است و علاوه بر این، هر واحد از این مجموعه دارای سیستم تهویه مطبوع است.

در یک بیانیه خبری، توضیح داده شده که مکان مسکونی OutpostX نتیجه نوآوری ذهن تراویس چمبرز است، کسی که در صنایع رسانه و اقامت گردشگری، سابقه فراوانی دارد. وی در گذشته ریاست شرکت چمبرز مدیا را عهده‌دار بوده، مکانی که عادت داشت مجموعه‌های سینمایی با ارزش 100 هزار دلار را تولید می‌کرد. این تجربیات او را به فکر ایجاد یک محل اقامت متفاوت که یادآور پس‌زمینه‌های سورئال فیلم‌ها است، انداخت، ولی  این مجموعه باید به قدری مستحکم می بود که در برابر گذر زمان استوار بماند و تجربه‌ای ماندگار برای مهمانانش فراهم آورد.

او پیشگام طراحی زیبایی‌شناسانه ای است که آن را “آینده باستانی” می‌نامد، این رویکرد ترکیبی است از عصر باستان با تجلیات مدرن و تخیلی و برداشتی از دنیای آینده که طبیعت را در مرکز تکنولوژی خود قرار داده است.

OutpostX همچنین امکانات عمومی متنوعی مانند اسپا، سونا، جکوزی، محل آتش روشن کردن و کلاس‌های سفالگری را دارا است. برای سهولت در گردش مردم، پنج وسیله نقلیه آفرود نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر اساس توضیحات تیم  در باره وضعیت انرژی، سیستم با استفاده از انرژی خورشیدی کاملاً مستقل از شبکه عمل می‌کند.

OutpostX تا کنون 80 درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر چمبرز کمپینی را برای جمع آوری سرمایه و افزایش علاقه‌مندی‌ها آغاز کرده است. در زمان نوشتن این گزارش، کمترین هزینه موجود، اقامت یک شب در Sky Lodge با قیمت 315 دلار برای هر شب است و قیمت بقیه گزینه‌ها از این بالاتر است. اقدامات معمول در زمینه تامین مالی جمعی در حال اجراست، با این حال، برنامه‌ریزی شده که این اقامتگاه ها از ماه اوت افتتاح شود، گرچه تکمیل کامل آن مدتی طول خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.