این ساعت هوشمند مراقب سالمندان است

شرکت Omate یک ساعت هوشمند مستقل به نام TrueSmart برای ارائه خدمات به سالمندان و افرادی که به تنهایی زندگی می کنند عرضه کرده است.

به گزارش تکناک،ساعت TrueSmart را می‌توان از طریق بلوتوث یا وای‌فای با گوشی هوشمند جفت کرد، یا زمانی که سیم کارت در درگاه آن قرار می گیرد، می‌توان آن را به عنوان یک دستگاه مستقل مقاوم در برابر آب به کار برد.

اکنون ساعت‌هوشمند TrueSmart 2 مستقیماً برای مصرف‌کنندگان عرضه شده و  برای ارائه‌دهندگان خدمات حرفه‌ای مانند شرکت‌های مخابراتی، بیمه و خدمات مراقبت از راه دور و موارد دیگر طراحی شده است. شرکت Arkea Assistance در اروپا به عنوان اولین شرکت خدماتی شریک اعلام شده است.

ساعت‌هوشمند جدید در برابر آب مقاوم است و دارای یک صفحه نمایش لمسیAMOLED  2 اینچی است. TrueSmart 2 همچنین دارای پردازشگر دو هسته ای است که توسط 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه پشتیبانی می شود و به دوربین های دوگانه مجهز شده است.

قابلیت های پایش ضربان قلب، گام شمار و ردیابی خواب در این ساعت‌‌هوشمند وجود دارد. همچنین ساعت‌هوشمند دارای قابلیت‌های  4G LTEو Wi-Fi برای دسترسی سریع به خدمات اضطراری در هر زمان و هر مکانی است.

به‌علاوه ردیابی موقعیت مکانی دقیق با استفاده از روش ترکیبی GPS، Wi-Fi و LBS امکان پذیر است و ویژگی‌های پیام اضطرای کمک، تشخیص سقوط و تشخیص عدم حرکت نیز وجود دارد. همه این ویژگی ها به شرکت خدماتی شریک برای کمک در صورت نیاز مرتبط هستند.

لوران لوپن، موسس و مدیرعامل Omate گفت: TrueSmart 2 نشان دهنده جهش قابل توجهی در فناوری است، ما از داشتن شرکایی در سراسر جهان که از پلتفرم WaaS ما برای نجات زندگی افراد استفاده می کنند، سپاسگزاریم. TrueSmart 2 چشم انداز ما برای دهه آینده است که به سالمندان کمک می کند تا ایمن بمانند و با اعتماد به نفس زندگی کنند. ما متعهد به ارائه یک تجربه ممتاز و عملکرد یکپارچه برای مشتریان خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.