این عینک هوشمند لذت دوچرخه‌سواری را دوچندان می کند

برخی از دوچرخه سواران دوست دارند به اطلاعات زیادی دسترسی داشته باشند که اغلب در دستگاه های مختلف ارائه می شود. با این حال، عینک هوشمند Lawk One AR همه چیز را در یک جا کنار هم قرار می دهد.

به گزارش تکناک، اخیرا” موضوع یک کمپین کیک استارتر (Kickstarter) عینک های 80 گرمی مقاوم در برابر آب است که توسط استارتاپ هنگ کنگی Lawk ساخته می شود.

مانند بسیاری از عینک‌های واقعیت افزوده دیگر، این عینک نیز از طریق بلوتوث به یک برنامه iOS/Android در گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شوند.

عینک هوشمند Lawk One AR  با مجموعه ای از لنزهای UV380 عرضه می شود که 99.9 درصد از اشعه های ماوراء بنفش UVA، UVB و UVC را مسدود می کند. در صورت تمایل می توان آنها را با لنزهای پزشکی تعویض کرد. یک گیره قابل جابجایی، محافظت در برابر گرد و غبار و آیرودینامیک بهتر را اضافه می کند.

بر روی هر دو لنز یک نمایشگر تک رنگ میکرو ال ای دی وجود دارد که اطلاعات مانند سرعت فعلی، مسافت طی شده، زمان سپری شده و کالری سوزانده شده را در لحظه ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین می‌تواند نشانه‌های ناوبری و پیام‌های متنی دریافتی را همراه با ضربان قلب و سرعت رکاب زدن در صورت اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های جانبی نشان دهد.

به گفته طراحان، این نمایشگر دو لنزی احساس سرگیجه ایجاد نمی کند. این حالت برای نمایشگرهایی که فقط بر روی یک لنز نمایش داده می شوند، می تواند مشکل ساز باشد.

کاربران علاوه بر این می توانند از طریق دو بلندگوی فضای باز در دست گیره های عینک به موسیقی گوش دهند، به علاوه می توانند با استفاده از یک میکروفون در یک طرف تماس بگیرند و دستورات شفاهی بدهند. این دستورات (مانند نمایش مسیرها برای رسیدن به خانه و غیره) از طریق ChatGPT تفسیر و به آنها پاسخ داده می شود.

همچنین می توان با استفاده از یک دوربین 120 درجه یکپارچه، فیلم 4K تثبیت شده دیجیتال یا عکس های ثابت 8 مگاپیکسلی گرفت.

Lawk Ones حداکثر 70 دقیقه ویدیو (که در کلیپ های 15، 30 یا 60 ثانیه ای گرفته شده است) را ذخیره می کند. داده های عملکرد ارائه شده توسط عینک می تواند در این کلیپ ها قرار بگیرد و برای ویرایش و اشتراک گذاری در برنامه بارگیری شود.

برق توسط دو باتری لیتیومی 150 میلی آمپری تامین می شود که طبق گزارش ها، شارژ 1 ساعته آن برای مدت زمان اجرای ترکیبی 6 تا 8 ساعت خوب است.

با فرض اینکه عینک Lawk One AR به مرحله تولید برسد، با مبلغ 349 دلار آمریکا برای شما یک مجموعه از این محصول به ارمغان خواهد آورد. قیمت خرده فروشی برنامه ریزی شده 499 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.