باتری قابل تعویض به عینک های AR مایکروسافت می آید

آخرین نوآوری عینک های AR مایکروسافت نشان می دهد این شرکت باتری قابل تعویضی را برای این محصول خود طراحی کرده است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در حوزه واقعیت افزوده (AR) عمیق‌تر شده است و شرکت در حال حاضر در حال پیگیری برنامه یک پتنت است. این پتنت برای یک جفت عینک AR منحصر به فرد است. این یک عینک (glasses : accessories that improve human vision) معمولی نیست. آنچه آن را از بقیه محصولات مشابه متمایز می کند، می تواند مزیتی باشد که کارکنان از راه دور منتظر آن هستند.

عمر باتری عینک AR فاکتور اصلی در عرضه تجاری موفق است

این پتنت(نوع آوری) که در 5 اکتبر 2023 منتشر شد، عینک های AR را با طراحی مدولار توصیف می کند. بله، درست خواندید. یک طراحی مدولار که شامل یک باتری قابل تعویض قرار داده شده در بخش دسته (قسمت سر) یا در یک قطعه قابل جدا شدن در قسمت گوش است. این بدان معناست که می‌توانید باتری را در حالت حرکت تعویض کنید و روی عینک ها برای استفاده بلند مدت حساب کنید. تصور کنید در یک پرواز بلند مدت هستید و نگران تمام شدن باتری عینک های AR تان نیستید.

بخش دسته این عینک مایکروسافت یا یک قطعه قابل جدا شدن نیز به کاربران امکان می‌دهد عینک را بدون باتری استفاده کنند. این می‌تواند وزن را کاهش داده و دستگاه را کوچکتر و به طوری که در طول ساعات کار طولانی راحتی را تضمین کند.

این پتنت همچنین نشان می‌دهد که این عینک ها مایکروسافت می‌توانند به دستگاه های خارجی مانند گردنبندها یا کوله پشتی متصل شوند. این امکانات جالبی را فراهم می‌کند. فکر کنید که قابلیت محاسباتی و حافظه دستگاه را افزایش دهید یا حتی قابلیت های جدیدی مانند پشتیبانی از Wi-Fi یا LiFi را اضافه کنید.

به نظر می رسد Microsoft (American multinational technology corporation) قصد دارد به نیروی کار از راه دور نه تنها دستگاهی برای اتصال، بلکه سطح بالایی از تطبیق پذیری را نیز بدهد. عینک های AR می‌توانند به طور مناسبی تغییری در نگاه ما به کار از راه دور به ارمغان آورند و روشی تعاملی و کارآمدتر برای مشارکت در محیط های کار مجازی ارائه دهند. اگر مایکروسافت بتواند این کار را انجام دهد، احتمالاً به یک وسیله مورد توجه کارکنان از راه دور مدرن تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.